• Fenixx

Bröllop 2010 nr 5

maj2010>> mm är nackdelen, när mer folk får reda på det och vill lägga sig i och styra hur man ska ha det osv...
    jag tycker ni ska stå på er! ska väl inte bjuda någon som inte ens din sambo gillar. det får hon faktiskt finna sig i, är ju erat bröllop inte hennes!

• Fenixx
    tallolin skrev 2009-02-12 21:14:46 följande:
    Åh vilket jobb du har lagt ner haennish, Snyggt!!!Jag är 31 år men du behöver inte ändra det för min skull.Vill bara berätta om en så lyckad kväll. Jag såg att det hade kommit en film som heter Bröllopsduellen så jag bjöd med mina blivande tärnor till Göteborg där vi fikade och jag frågade dem om de ville bli mina tärnor. Sen gick vi på filmen.Vi hade så mysigt och det blev en kul grej av det...Och självklart sa de ja...Kram kram...
    åhh vilken rolig grej med den filmen och så fråga dina tärnor, fräckt.
  • Fenixx

Idag kallade chefen in mig på hennes kontor och meddelade att jag har fått en fast tjänst hos dem!! är såå glad då jag trivs jättebra där. det snackar vi en bra start på helgen!
    känns såå bra också med tanke på nästa år så vi kan spara ihop pengar till bröllopet.

idag kommer även valparna börja flytta till sina nya hem, och det är också roligt att se glädjen i valpköparnas ögon.

• Fenixx

tack ska ni ha! har firat med gott att äta, cider och sett på Sex and the city filmen med sambon. han tyckte allt den var rolig.

MissM>> vad skönt att det verkar ordna sig!

sarahkka>> men vad säger du?? uch vad trist då. men vad bra att du hittade på andra ställen.

Tokisen>> krya på dig nu efter OP, jobbigt med allergichocken där.

humlan>> ja min svarta mopstik fick 5 små valpar i december. så nu är dem flyttredo och flyttar alla fre-söndag.
    jättekul att se valpköparnas glädje.

• Fenixx

haennish>> hoppas ni får till en mysig kväll imorgon då med frieri och annat.

tänk vad många som gifter sig imorgon förresten hehe.

• Fenixx

nån mer som märkt att klockan visar fel tid nu när man skriver inlägg nu

men iallafall..då vi ska vara i en annan stad så mailade jag precis den lokaltidningen för att höra om dem har en bröllopsbilaga nu framöver som många tidningar har. då fick jag mail tillbaka med en annonssida och så skrev han att dem ska ha bröllopsmässa nu 1a mars som ska vara på det hotellet vi ska sova på. och råkar vara att vi bägge är lediga den dagen.
    ni måste se en rolig mening han skrev i mailet till mig..skrattade gott.

"så tanka bilen, plocka in den blivande gubben och ställ kosan mot alingsås, när alla andra åker vasaloppet"

• Fenixx

ja mig hade inte sambon fått med och sova utomhus med kan jag säga, speciellt inte på vintern.
    bättre ni åker tidigt som du säger och kanske ha med varm choklad och myser i varandras famn istället så ni håller er varma.

• Fenixx

ja ibland får dem lustiga ideér som dem själva tycker låter jättebra.

• Fenixx

ellabella>> ja finns mycket fint på YALA.
    blir skoj att se din klänning sen.

• Fenixx

ja tydligen. bara vi som är oromantiska haha.
    blev att vi firade igår istället då jag fick reda på att jag fick fast tjänst på mitt jobb.

och snart ska jag slöa i soffan och se på melodifestivalen och sambon grejar lite med sitt.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5