Bröllop 2010 nr 5
Man får vara försiktig.. annars kanske man kan ha ett sånt genomskinligt förkläde i plast som man brukar ha på studenten för alla halsblommor inte ska göra fläckar och förstöra kläderna.. Eller vad tror ni om det?
Man får vara försiktig.. annars kanske man kan ha ett sånt genomskinligt förkläde i plast som man brukar ha på studenten för alla halsblommor inte ska göra fläckar och förstöra kläderna.. Eller vad tror ni om det?
Hej allihopa..
Har varit borta några dar.. håller på o gör om lite hemma osv..
JAg funderar på en sak..
Inbjudan. Kan man typ skriva att dom e välkomna på bröllop i Insjöns kyrka den 24 juli 2010 och att festen hålls på ??? i Borlänge..
självklart kommer jag skriva det så det ser bra ut MEN all övrig info, tex att vi har en buss som går till kyrkan och sen tillbaka till festen och tider för bussavgång o fest o meny osv på min bröllopssida här på BT och skicka med länken i inbjudan eller hur gör ni? skickar ni med ett infoblad?! Till dom jag vet inte kan med en dator tänkte jag att man kanske kunde skriva ut bröllopssidan bara och skicka med..
eller?
Snart ska jag hoppa in i solariet tror jag=) Fryser så det skulle vara skönt.. Känner inte för att basta idag..
Vad ska ni göra denna onsdagskväll?
Justdja.. Imorn ska jag på arbetsintervju Gu va ja e nervös...
Haennich: Jasså.. Va skoj. vart i falun?
Ja men jag tycker det är för långt.. DEt är väl nästan 5,5 mil enkel resa.. Och många gäster har inte körkort så därför tror jag det blir bäst med buss...
Rosesarered: Som mattants vikarie inom kommunen:) Dagis med...
Skönt att äntligen få börja jobba efter 15 månaders föräldraledighet samt 6 månaders sjukskrivning innan pga jobbig graviditet...
JAAAAA jag fick jobbet!!! =) Fick kläder o allt på en gång!! JAg är såå glad. ska bli så skönt att komma hemifrån. inte för jag inte vill va med min familj men det blir för mycket... men på månda börjar jag... =)
Haennich: okej. jag bodde en sväng i gymnasiet tillsammans med en go tjej från svärdsjö... =)
Är med sugen på vinterbröllop. Det är så fint men sambon SKA gifta sej på sommarn.. När vi förlova oss ville jag att vi skulle gifta oss på hans 25års dag men så blev det inte.. annars hade jag gift mej om en vecka=) (7 feb)
Nu ska jag basta sen sova tror jag,.. Eller iaf försöka.. kommer nog fasna här på BT och på betapet.se som vanligt... hahaha
Kram på er alla!!
Va mycke som skrivits..
Leilani: Som "mattant" på dagis o skola i kommunen...
Mijah: Tack. Va skoj. Va det som servitrasa? Kommer inte ihåg om du sagt det eller om du jobba som det förut.. Gick det bra då?
Tack så mycket Sarahkka76, Haennich och Fenixx
Välkommen berglinlindström!!
låter som ni kommer få ett jättefint bröllop
Och du, TACK!
Sockersmulan.. Jag har sånna och hur jag än gör så blir det inte att se ut som hjärtan när dom är färdiga.. antingen blir dom höga och fluffiga och ser smaskens ut men inte hjärtformade eller så blir dom platta och jätte små och hjärtformen försvinner så fort du har på frosting=( Enda sättet att se formen riktigt bra är från undersidan och man vill ju gärna inte behöva be gästerna vända cc uponer...
Det är såå tråkigt.. Men jag gjorde vanliga runda och så spritsade jag på frostingen som ett hjärta.. Blev mycket bättre...
Mijha.. Synd att du bor långt bort, annars hade jag gjort er tårta på stört.. jag ska gör min egen men det finns ju nackdelar med det med.. dekoration och allt kommer jag få lov att fixa färdigt dagen innan.. brukar "bygga" tårtan dan innan så den får safta lite men dekorerar alltid samma dag men det kommer inte hinnas.. =(
Jag vet dom som köpt sina tårtot för ca 80-90 kr /bit.. och då är det inte "bara" 50 gäster utan snarare 150.. En del är galna..
Hehe tack
Finns det inte möjlighet att få ställa in tårtan i en kyl i festlokalen?
Usch humlan.. Inge roligt att vara sjuk.. hoppas du blir frisk snart..
Coolt att Maxi gör B-tårtor.. haha