Inlägg från: EllaBellaG |Visa alla inlägg
  • EllaBellaG

Bröllop 2010 nr 5

En annan god nyhet! Fick precis veta att jag klarat 1 av mina 2 sluttentor! Den andra får jag svar på om ett par dagar.

Härligt! Behövde verkligen känna lite framgång nu. Har varit jättedeprimerad hela hösten och vintern, men nu ser jag lite ljusning! De har öppnat en ny hobbybutik inte så långthär från. Ska unna mig ett besök dit för att gratta migsjälv :)

Maj: Några trivselkilon gör väll inget, så länge du mår gott med dig själv!

• EllaBellaG

Mijah: Jag gillar klänning 2, mest för det fina spännet och silluetten som man kan ana från höft och ben.
    Vad är det klänning 1 har ner mot höger knä? Är det ett spänne?

• EllaBellaG

Tjejjer....detta är helt galet..men..jag fick precis veta...jag är GODKÄND! Jag är klar med min utbildning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gud...jag börjar nästan gråta

• EllaBellaG

Tack! Är numera(så snart den finns att hämta hos socialstyrelsen)Leg Arbetsterapeut efter 3 års studier i Linköping!

Förövrigt blev det ingen bröllopsmässa i vadstena för mig i helgen, Istället tog jag och sambon tåget till Västervik där vi spenderade 2 nätter på hotell. HAr pluggat arslet av mig sen i november, så det blev ett försenat "jullov".

• EllaBellaG

Tack igen =) Firat med marsipanbakelse!

Fenixx: Jag tycker om att arbeta med det mesta, förutom stroke, där har jag redan "gjort mitt" under tidigare år som undersköterska. Mest gillar jag att arbeta inom LSS, men nu får vi se vart jag hamnar!

Smart idé att skicka ut med julkorten! Det blir ju som en extra julklapp för de som inte vet nåt!

• EllaBellaG

Ja, skicka gärna ett rim :)

Ska eventuellt åka och titta på vårt tilltänkta bröllopsställe om 2 veckor. Trodde inte jag skulle få möjlighet till det förren till sommaren. Men nu fick jag lite tid över! Toppen! Kanske fått bokatlagom till allahjärtansdag! :)

• EllaBellaG

Hej och välkommna alla nya! (inte för att jag är spciellt gammal här, men endå! : - )

Lite OT. Kul att det är två från U-A här inne! Kommer faktiskt därifrån också, men jag emigrerade till Trollhättan -97, 12 år gammal. Då kanske vi kan utbyta lite erfarenheter framöver då efterom det kommer bli bröllop i närheten för mej ; - )

• EllaBellaG

Fick värsta sockersuget och ställde mig och bakade en citronpaj med marängtäcke. Jisses, nu är jag mätt!

fenixx: Jag vet iofs inte hur dina inbjudningar ser ut, men det finns ju "naturfärgade" kuvert. Det kanske kan passa med medeltidstemat(som förövrigt verkar jättekul tema!)?

• EllaBellaG

mmm...vitlök! Jag bär nog PMSig eller nåt, får värsta "Cravingsen" idag.

Hörni på tal om papper och kuvert. Vet ni nån bra sida där man kan hitta papper i storlek A5? Är ute efter några fina vita med nån form av "mönsterpressad"(heter det nåt särskillt?)kant? Svårt att hitta nåt ställe där det finns tydliga bilder på hur de ser ut

• EllaBellaG

jag kommer vara nyss fyllda 25, sambon 23 eller 24. Lammkött

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5