• Fenixx

Bröllop 2010 nr 5

vilket ställe var det som hade så god tårta?

• Fenixx

vi kommer också anlita en proffsfotograf. nu har vi många duktiga hobbyfotografer bland vänner och släkt, men man vet ju aldrig om något blir fel och sen känns det bra att nån utanför tar så inte känslorna tar över så att säga.
    har hittat en jättebra fotograf, vi får både vanliga papperkort och på cd och får alla rättigheter. sen tar hon inte ut nån reseersättning för hon tyckte det var i rimligt avstånd ändå.
    vi ska träffa henne i höst, spännande!

• Fenixx

ja sen kommer man nog få massa fina kort av gästerna då dem flesta har digital eller systemkamera idag.

vet sambons bror berättade det när dem gifte sig att dem fick ju totalt tusentals kort sammanlagt.

• Fenixx

FruH>> mums, låter som det kan bli en god tårta.
    det lutar faktiskt för oss också att ha dj-in-a-box! sparar lite pengar och yta då det inte är så stort där vi ska vara.
    men med tanke på allt annat som ska fixas så funderar vi på att säga dem "måste-låtar" vi vill ha med och sen just att blanda lite stilar men att överlåta åt en kompis som är jädra grym på att fixa med låtar och musik, så han får göra listan åt oss. annars kommer jag sitta där och ha prestationsångest över att få till bra blandat med låtar.

28aug>> skoj, hojta sen så får vi kika.

• Fenixx

fru 310910>> ja tyvärr så är folk duktiga på att lägga sig i andras liv och beslut!

men ni vet ju själva bäst hur ni känner för varandra och framtiden.
    även om man varit ihop 10år och sen gifter sig är det ju aldrig en garanti.

stå på er! många folk är ju ganska svalna så när det är ett tag innan, men när dem ser att ni menar allvar och det närmar sig så ska du se att det blir bättre.

• Fenixx

ja själv håller jag på att spricka själv!
    är bara våran toastmadame, tärna och en nära vän som vet om våra planer än så länge.

men vi tänkte kläcka det till sommaren, om vi kan vänta så länge.

dock så spionerar hans bror väldigt och har frågat sen ett år tillbaka när vi ska gifta oss osv, nu för nån vecka sen försökte han lura mig att försäga mig, så folk kanske tycker det är dags för oss.

som när jag var på bio med mamma för några veckor sen, då berättade jag att vi skulle på ett medeltidsarrangemang och jag hade skaffat så fina kläder till barnen, då kläcker mamma "som ni ska ha på bröllopet då?" fatta att jag blev helt ställd!! var nog tyst flera sekunder innan jag kläckte ur mig nån dålig ursäkt hahaha.

men vi har väldigt mycket att fixa med hus och annat så det är bra att skylla på att vi vill ha gjort först så vi bortleder en stund till.

oj blev långt...

• Fenixx

ja själva så blev jag gravid efter vi varit ihop i 3mån bara. förlovade oss året efter 1a barnet kom sen har det rullat på.

kan tänka mig att några släktingar säkert inte trodde det skulle hålla....tjii fick dem haha... nästa år har vi varit ihop 7år.

• Fenixx

ja det var ingen tvekan, kändes rätt från första stund. ingen av oss hade ens nån tvekan om att behålla barnet heller fast vi hade varit ihop så kort tid..det kändes bara helt rätt för oss.

• Fenixx

ja som några kanske redan läst från tidigare idag så blir det 7år vi har varit ihop när vi säger ja till varandra.

sussii>> åh vad roligt att ha bokat kyrkan, det är en stor grej.

• Fenixx

28aug>> gillar ditt färgtema. era inbjudningskort kommer bli jättefina.

JL2b>> fy vad läskigt, tur du kan ta nya tag nu med oss!

OJ mindre än 6mån kvar, vad pirrigt! jag som är glad att det är mindre än 1,5år kvar nu hahaha

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5