Bröllop 2010 nr 5
paradis>> ÅHHH näää!! du kommer bli väldigt saknad, snyft!!
har dock inte kvar din msn-adress för den spamade länkar och virus.
men du kan gärna messa din mail.
paradis>> ÅHHH näää!! du kommer bli väldigt saknad, snyft!!
har dock inte kvar din msn-adress för den spamade länkar och virus.
men du kan gärna messa din mail.
melonbuske>> nä det var inte så jag menade när jag berättade om fler med lila, utan just att är man fler så kan man hjälpas åt att dela med sig av ideér och om man hittar rätt nyanser osv.
finns nog inte nån som är ensam med sitt färgtema.
kolla i allmänna galleriet och så välj kort och trycksaker så ser du medlemmars inbjudningskort osv, kanske du får inspiration melonbuske.
vi ska göra våra trycksaker själva, har dock köpt färdiga kuvert, fick leta läänge innan jag hittade rätt nyans på dem.
dock ska våra trycksaker vara ganska enkla så det passar in i temat. blir i grönt och lite brunt, vitt och stämpeln i guld.
den låter väldigt fin Leilani!!
humlan>> kommer bli jättefint ihop. ska du ha någon tärna? vad ska hon ha för färg på klänning?
vi är också klara hur kläderna ska se ut och färger på våra, näbbars och bestman/tärna.
tycker det låter fint som inbjudan melonbuske!
sen är vi några stycken som siktar på att förlora några kg inför nästa år. mitt största problem är sockersuget.
men nu har jag varit sjuk ett tag, men ska iväg och träna igen idag och imorgon.
sindri>> du får godkänna galleriet för besökare innan vi kan se.
sindri>> ja den modellen är väldigt fin, är det den grönvita du ska ha med? har sett andra färger också i den, tänkte just med tanke på ditt hårsmycke´s sten.
ja det priset är ju kaonbra maj2010!
den riktiga uppdateringen med nya här inne kan bara göras när vi startar en ny tråd. lite dumt, hade ju varit bra att kunna uppdatera längst upp för trådstartaren ialalfall.
15 mars börjar "vårat bröllop i era händer" på tv3, för er som vill kika. är ju värt att kolla om det är något att ha iallafall.