• Fenixx

Bröllop 2010 nr 5

ja känns ju lite småjobbigt att det blir samma år på ett sätt. uch tänk om folk är helt less på bröllop efter deras!! vi gifter ju oss ganska nära efter..första helgen i juli.

eller så kanske folk är så glada att dem bara tycker det är kul att på gå ett riktigt bröllop.
    känns ganska bra att vi kör temabröllop som är i helt annan riktning än vad detta prinsessbröllop kommer bli!

• Fenixx
    MV85 skrev 2009-02-24 22:34:47 följande:
    För mig är det lite nervöst eftersom de säger våren/försommaren... Vi ska gifta oss 29 maj... risken finns att de tar den helgen oxå... *muttrar* då kommer alla tro vi bara härmar dem...
    jaa det är det man är rädd för ju! och vi som inte berättat för våra anhöriga ännu heller...typiskt. hade man vetat detta så hade man nog kläckt det redan.
    vill ju inte att folk ska tro att man kör på bara för dem gör liksom.
  • Fenixx

ja jag är här som vanligt och babblar på.

• Fenixx
    melonbuske skrev 2009-02-25 14:35:43 följande:
    nu behöver man ju i alla fall inte vara orolig för att man börjar planera för tidigt, bara att säga att "vadå. prinsessan planerar ju också bröllop till försommaren 2010" :P
    jaa har du rätt i.

FruH>> uch vad obehagligt!

marie>> härligt, skoj att boka kyrka, är ett stort steg.
  • Fenixx

tog ni inga kort att visa melonbuske?

vårat ställe är ganska litet med, men finns en uteterass och usikten är också såå fin åt alla håll. så hoppas på bra väder för då sätter dem även upp baren ute, utanför terrasen.

• Fenixx

melonbuske>> ser att att vara jättefin omgivning, blir nog jättebra.

ja ju mer man får klart och bokat, desto mer verkligt känns det.

• Fenixx

makupala>> tjusiga skor, förstår att du gillar dem.
    och förstår att det måste känts pirr i magen att få bokningsbekräftelsen!!

sarahkka>> vad trist med klockarna, hoppas ni hittar något bättre!

zavannah>> ja thorskogs slott är jättefint!! dock är det ganska hutlösa priser och mycket extrakostnad för småsaker tyvärr. men väldigt läckert att ha där kan jag tänka mig.

• Fenixx

ja spännande med bebbe-planer!! själv är man klar på den fronten.

• Fenixx

krystal>> låter som en väldigt bra plan att ha bröllopet då och det är en massa skoj där runt om och släkt och vänner är där.

ja vi ska inte ha pussklockor själva, folk får plinga på glasen hehe.

• Fenixx

oj ja det var lite skillnad i pris det!

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5