Bröllop 2010 nr 5
Hej
Jag har ingen budget klar alls, men tror inte jag ger mera än max 4000 kr på min klänning faktikst.Lutar åt en kinaklänning
Hej
Jag har ingen budget klar alls, men tror inte jag ger mera än max 4000 kr på min klänning faktikst.Lutar åt en kinaklänning
Jag kikade i galleriet och såg en brudfrisyr jag tyckte va snygg men hon har ju slöjjan på sig så lite svårt att se
men vad tycker NI ? kanske Tom nån här som känner igen sig på bilden och har fler bilder ? hihi
Är det fler än jag som är pissless på att BT inte funkar kvällstid .så svårt att komma in. ofta får man upp *sidan kan inte visas* Gaaah.. blir galen
Ja jag tyckte att siten funka ganska bra ett tag.. kanske dags att byta servrar igen då eller vad nu problemmet ligger den här gången.. för det här funkar ju inte
Måste tipsa om en fiffig grej jag hittade en ramtejp
www.pirajja.se/
Kan man ju sätta runt Div listor i festlokalen
åhh fenixx va roligt .. hör å häpna men jag har inte ens läst ut min gamla än *s* haft för mkt att göra helt enkelt
Tjejer , jag har en bild i mitt galleri på en frisyr ( den med slöjan) jag hittade den i galleriet här på BT.. känner ni igen den från nån medlem ?? jag vill så gärna ha mer å bättre bilder nämligen
Färgtema är inte klart ännu men det lutar åt silvergrå & rosa