Bröllop 2010 nr 5
Hela roslagen verkar ju fint faktiskt när man kikar hittade en sån bra sidan med massa kyrkor osv
Hela roslagen verkar ju fint faktiskt när man kikar hittade en sån bra sidan med massa kyrkor osv
Har ni kollat på körslaget ?? Är det rätt lag i final tycker ni
Det ska visst vara en bröllopsmässa i skåne nästa helg , jag som flyger till malmö på torsdag och är där hela helgen , kanske man hinner hihi
Tjena tjejer
VAD SVÅÅRT det är att bestämma en plats ( kyrka & festlokal ) där vi ska gifta oss Åh vad jag lämngtar tills vi har bestämmt det så man kan börja planera resten på riktigt sen
Börjar drömma om slottsmiljöer lixom. kan ju bara tänka mig vilka fina foton det kan bli i en sån miljö hihi. Ni ska veta att jag är oboligt romantikst av mig ;) Å ja m2b VILL att det ska vara nära vatten men hur 17 får man ihop det här ?? Nu måste vi ju inte gifta oss på våran egen ort även om det är lättast men det gör det ju kanse lite lättare eller *L* hmm
jag blir GALEN snart haha
Nu har det börjat bli en massa sidor i denna tråd , hur många brukar det bli innan den stängs ?
Oj jag såg i gamla *s* 224 då har vi några sidor till på oss då ha ha
är det någon här i tråden som har beställt tryckta sevetter och inbjudnings kort från nått annat ställe än calligraphen?
Tycker dom är så dyra
Jag kommer med 80 % säkerhet köpa min antigen från ebay eller kina :-d Lika tärnklänningarna