• pandis81

Bröllop 2010 nr 5

Då tjejer.
    Vi trippar snart in på 2009 och det är vårat sista år som ogifta. Sen är det våran tur.
    Vi fortsätter att diskutera allt mellan himmel och jord kring våra bröllop här på tråden.

Dom som hänger här och delar sina meningar är följande:
    Missmijah: 26 år Partille 15092009
    Pandis81: 27 år Huddinge 24042010
    Mysifer: 21 år Jönköping 08052010
    Tinzi: Sandared 08052010
    Brudgummarna: 30 års åldern Umeå xx052010
    Kenttjej: Göteborg xx052010
    Aprikos: 24 år Höör 05062010
    Enmidsommarnattsdröm: Gävle 23062010
    Fenixx: 26 år hemlig ort 03072010
    Superstarfia: 17072010
    Emmeli o markus: 22 år Borlänge 24072010
    Evasdottir10: 28 år Bjärrum 31072010
    Haennish: 07082010
    Makupala: 24 år Trosa 21082010
    LindaCecilia: 21082010
    Fruhögstadius: 20 år Morgongåva 25092010
    Svartvitabruden: 25 år Stockholm 27112010

Inga bestämda datum
    Starfish: 24 år Gävle Sommaren 2010
    Justmeandmylove: Sommaren 2010
    Rosesarered: 23 år Stockholm Sensommaren 2010
    Ullis33: 33 år Göteborg Sensommaren 2010
    Hummlan66: Sensommaren 2010
    Diz: 26 år Ekeby Sep/okt 2010
    Lillamaa: 22 år Kalix Vinter 2010
    Paradisfågel: 20 år Borlänge 201x
    Sockersmulan:

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html

Kram kram

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5
  • Fenixx

ja visst vore det jättemysigt att kunna gå in och ut lite som man vill, tror gästerna skulle uppsaktta det kan ju ofta bli varmt inne med flera gäster så.
    vårat ligger lite avsides så man stör ju inga andra människor eller nåt heller.

• paradisfågel

Hejsan mina vänner! Nu har vi kommit hem..

Välkommen in ni nya! Mala S, vilket bra datum ni har valt! Det är det datumet som vi först hade tänkt o ha.. Vi har dock beslutat att skjuta på de..

Har inte hunnit läsa igenom allt än, ville bara skriva en rad så ni vet att jag fortfarande lever

• paradisfågel

Slottsbröllop2010, i malmö ska de finnas ett ställe med mycket tyg.. Stoff & Stil har jag för mig att det heter..

• MissMijah

paradis: välkommen hem..har ni haft det bra?

• MissMijah

Nu har jag ett problem, jag vet inte vi ska göra med inbjudningarna.

Vi har tänkt att skriva en och samma inbjudan utan att märka dem med gästens /gästernas namn..

men det blir ju inte så bra, för vissa har ju respektive som bor på annan andress.

men så, skriver vi gästens namn och respektive.

måste man göra det till alla? alltså, det finns ju en del singlar som kommer. och vi känner väl att, vi vill inte att de drar me sig hux flux vem som helst om de inte e tillsammans med någon.

resonerar vi fel eller vad tycker ni?

för nu satt jag o la till respektive på alla singlar på inbjudningslistan och helt plötsligt är vi uppe i typ 60 pers istället för 46. och vi har ju bara beställt 50 saker av allt. placeringskort, korthållare, festprogram..ja och allt annat..

hur resonerar ni mina vänner?

• paradisfågel

Mijah, tack Ja det har varit skönt! Dock har det varit full rulle som vanligt när man åker ner till föräldrarna.. E väldigt trött idag men fick ändå pallra mig upp då jobbet ringde o ville jag skulle komma o jobba..

Vad har ni haft för er nu när det varit långhelg?

• MissMijah

här har det inte hänt så mkt faktiskt

jag ska börja på mitt nya jobb imorgon. fått 25 tim/vecka schemalagt. provanställning i 6 månader, det känns bra

• fromheretoeternity

Jag tycker inte att ni behöver skriva respektive på inbjudningarna. Jag har varit på flera bröllop när jag var singel och då har jag det varit JAG som blev bjuden.
    Är det däremot kompisar som är ihop med någon så tycker jag att denna ska bjudas, även om ni inte träffat personen i fråga.

Antingen kan du väl skriva olika på olika inbjudningar eller så skriver du helt enkelt Ni med stor bokstav.

MissMijah skrev 2009-01-07 10:07:53 följande:
    Nu har jag ett problem, jag vet inte vi ska göra med inbjudningarna.Vi har tänkt att skriva en och samma inbjudan utan att märka dem med gästens /gästernas namn..men det blir ju inte så bra, för vissa har ju respektive som bor på annan andress.men så, skriver vi gästens namn och respektive.måste man göra det till alla? alltså, det finns ju en del singlar som kommer. och vi känner väl att, vi vill inte att de drar me sig hux flux vem som helst om de inte e tillsammans med någon.resonerar vi fel eller vad tycker ni?för nu satt jag o la till respektive på alla singlar på inbjudningslistan och helt plötsligt är vi uppe i typ 60 pers istället för 46. och vi har ju bara beställt 50 saker av allt. placeringskort, korthållare, festprogram..ja och allt annat..hur resonerar ni mina vänner?
  • MissMijah
    fromheretoeternity skrev 2009-01-07 10:13:14 följande:
    Jag tycker inte att ni behöver skriva respektive på inbjudningarna. Jag har varit på flera bröllop när jag var singel och då har jag det varit JAG som blev bjuden.Är det däremot kompisar som är ihop med någon så tycker jag att denna ska bjudas, även om ni inte träffat personen i fråga.Antingen kan du väl skriva olika på olika inbjudningar eller så skriver du helt enkelt Ni med stor bokstav.
    jag tänker ungefär samma jag tror att det blir så
  • paradisfågel

Hmm, jag hade nog bara skrivit namnet till de där jag vet att de har respektive på annan adress.. Annars hade jag nog inte skrivit något namn i inbjudan utan om de som är singlar har träffat någon så får båda inkluderas i inbjudan..

MissMijah skrev 2009-01-07 10:07:53 följande:

Nu har jag ett problem, jag vet inte vi ska göra med inbjudningarna.Vi har tänkt att skriva en och samma inbjudan utan att märka dem med gästens /gästernas namn..men det blir ju inte så bra, för vissa har ju respektive som bor på annan andress.men så, skriver vi gästens namn och respektive.måste man göra det till alla? alltså, det finns ju en del singlar som kommer. och vi känner väl att, vi vill inte att de drar me sig hux flux vem som helst om de inte e tillsammans med någon.resonerar vi fel eller vad tycker ni?för nu satt jag o la till respektive på alla singlar på inbjudningslistan och helt plötsligt är vi uppe i typ 60 pers istället för 46. och vi har ju bara beställt 50 saker av allt. placeringskort, korthållare, festprogram..ja och allt annat..hur resonerar ni mina vänner?

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5