• pandis81

Bröllop 2010 nr 5

Då tjejer.
    Vi trippar snart in på 2009 och det är vårat sista år som ogifta. Sen är det våran tur.
    Vi fortsätter att diskutera allt mellan himmel och jord kring våra bröllop här på tråden.

Dom som hänger här och delar sina meningar är följande:
    Missmijah: 26 år Partille 15092009
    Pandis81: 27 år Huddinge 24042010
    Mysifer: 21 år Jönköping 08052010
    Tinzi: Sandared 08052010
    Brudgummarna: 30 års åldern Umeå xx052010
    Kenttjej: Göteborg xx052010
    Aprikos: 24 år Höör 05062010
    Enmidsommarnattsdröm: Gävle 23062010
    Fenixx: 26 år hemlig ort 03072010
    Superstarfia: 17072010
    Emmeli o markus: 22 år Borlänge 24072010
    Evasdottir10: 28 år Bjärrum 31072010
    Haennish: 07082010
    Makupala: 24 år Trosa 21082010
    LindaCecilia: 21082010
    Fruhögstadius: 20 år Morgongåva 25092010
    Svartvitabruden: 25 år Stockholm 27112010

Inga bestämda datum
    Starfish: 24 år Gävle Sommaren 2010
    Justmeandmylove: Sommaren 2010
    Rosesarered: 23 år Stockholm Sensommaren 2010
    Ullis33: 33 år Göteborg Sensommaren 2010
    Hummlan66: Sensommaren 2010
    Diz: 26 år Ekeby Sep/okt 2010
    Lillamaa: 22 år Kalix Vinter 2010
    Paradisfågel: 20 år Borlänge 201x
    Sockersmulan:

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html

Kram kram

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5
  • pandis81

Hej tjejer.
    Startade dagen med ett träningspass på maskinen här hemma på 20 minuter. Börjar lugnt då jag inte tränat på länge men jag känner mig duktig ändå måste jag säga.
    Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen föna håret. För idag är det svinkallt och jag vill inte gå ut med blött hår då. Dumt att ta chansen att bli förkyld när man inte behöver.

Men missmijah jag måste säga att ni resonerar helt rätt. Vi kommer inte heller bjuda så många vänner i ju för sig. Men dom vi bjuder tar vi med respektive på då vi umgås med dom. Men annars hade jag nog inte gjort det. Man kan ju inte bjuda alla.

Jag har helt och hållet strykt min kusin och hans sambo nu. Är så förbannat trött på att dom aldrig hör av sig så jag har tagit bort dom från sidor och så också. Vill bara ha folk som jag verkligen känner bry sig där i närheten den dagen.
    Har faktiskt varit inne på att bjuda bara närmaste familjen och dom vi umgås med. Kanske inte blir så mycket fest men jag känner att jag är glad om vi bara har folk vi umgås och älskar i närheten. Annars får det vara.

Nä nu ska jag duscha hinner säkert in en tur till innan jag ska hämta ameena på dagis annars så hörs vi i eftermiddag.

MissMijah skrev 2009-01-07 10:15:23 följande:
    jag tänker ungefär samma jag tror att det blir så
  • paradisfågel

Hallå? E de helt tomt här idag?

• sarahkka76

roresarered: nej, inte än, vi vi ska gå och titta på den först.
    Vi ska inte boka hotell för övernattning. Vi åker hem och tar bubbelbad med ngn skumpa och sen äter ngn ostbricka med ett gott vin till. Vi får se, vi kan ändra oss

Hej paradisfågel, välkommen tillbaka

• sarahkka76

Hur går det med planerna för er paradis?

• paradisfågel

Sarahkka76, de ligger väl rätt mkt på is för tillfället.. har vatt en del annat o tänka på med att få ihop ledighet med allt som man vill hinna göra.. Vi har dock bestämt oss för att troligtvis ha två gåvor till gästerna.. Dels ha en liten mini-spettekaka och en liten mini-dalahäst.. Först hade vi tänkt ha dalahästen till mina släktingar ifrån skåne o spettekakan till hans släktingar från dalarna.. men kom fram till att det blir lite rörigt och krångligt att ge hälften av gästerna en grej, och andra hälften en annan grej.. Så alla får allt{#lang_emotions_tongue_out}

Hur går det för er?

• sarahkka76

Det var en bra ide med de gåvorna faktiskt. Vi har inte kommit dit än. Det ni kan göra är att ni gör dessa paket som bordsplacering i stället för placeringskort. Då kan alla hitta sitt paket och där de ska sitta.

• paradisfågel

Sarrahka76, aa det är en bra idé Vi har inte riktigt bestämt hur vi ska göra med de än.. Vi har inte ens bestämt vart vi ska vara.. Antingen kommer det bli i Mora kyrka lr någon närliggande, eller så kommer det bli i Färlövs kyrka (där jag e döpt o konfirmerad)..
    Hur går det med er planering?

• sarahkka76

När var det ni skulle gifta er? Ja, det är lite rörigt än. Kläder och tårta är klart hur det ska se ut. Vi ska ha lokal med personal och dukning, och vi ska kika på en lokal snart. Vi tror att vi ska ha färgtema med mörklila, svart och silver. Det är väl det som är någorlunda bestämt.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5