Erfarenheter av Malaysia???
Jag vill höra om era erfarenheter om Malaysia! Upplevelser, utflykter, var ska man åka, var får man romantik + äventyr?
Jag vill höra om era erfarenheter om Malaysia! Upplevelser, utflykter, var ska man åka, var får man romantik + äventyr?
Vi har tänkt åka i juli nästa år...
Perhentian Island var ett bra tips, det har jag inte kollat så mycket på...
Borneo har vi kollat på och är väldigt sugna!
Vilka åkte ni med?? Reguljär flyg eller något bolag? Pris för boende? Tips på hotell???
Tack för alla bra tips!
När jag går in p åshngri-la rasa ria så verkar det rätt dyrt? Är det din erfarenhet också?
wow! Låter underbart! Tror det kommer bli två stopp för oss, dels sol och bad på nåt lugnt ställe och sedan nåt mer ställe som är litet mer "upplevelse"baserat, exv borneo.
Fler tips på vad ni gjort, vad man kan göra för att hitta smultronställen mottas gärna ;)
Hoppsan ... lite olika erfarenheter men mestadels positivt låter det som ;) Ska definitivt avsätta två-tre dagar till KL!
Vi kommer troligtvis lägga ca 14 dagar i malaysia, ca hälften sol, bad, avkoppling, resten delat på KL och lite "äventyr", Borneo?
Tack för alla hotelltips! Mottages tacksamt!!!
Tack för bra tips!
Hej igen alla kloka - Ni som varit på både perhentian islands och borneo, hur har ni tagit er mellan dessa ställen? Det finns inget bra flyg, undrar om det finns båt eller något flygbolag vi missat (Har kollat airasia.com) ???
nån som har tagit sig från perhentian till borneo??
Mörk Ängel - var du även på Perhentian? Hur tog du dig i så fall mellan Borneo och Perhentian?