Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
Oj! E?? Är dem äkta? Skoja bara, trodde alla med den kupan har gjort om sig. Lite ovanlig med liten siffra till stor kupa. Framtung?
Det stod inget om frakt på bh-sajten. finns det nån?
Oj! E?? Är dem äkta? Skoja bara, trodde alla med den kupan har gjort om sig. Lite ovanlig med liten siffra till stor kupa. Framtung?
Det stod inget om frakt på bh-sajten. finns det nån?
HAHAHA!!!! Jag har INTE C-kupa. Det är snarare A. HAHA! Önsketänkande snarare tror jag.
Hmm... intressant med bantning.
jag vill gärna få lite. Ska vi säga C-kupa trots allt?
Jag måste va helknasig men jag ringde grabben idag på morgonen. Frågade om vi inte kan ta samtalet idag. Jag vill bara få det gjort. Har så dåliga vibbar om det här. Så vi ska ses ikväll istället. Jag har försökt tänka mig alla möjliga sceniaro. Men... det är bara tomt!
YEAH!!
Det känns bra att få ha kontrollen, om än bara inbillning. Känner att jag orkar inte gå o gissa hela dan idag OCH imorrn. Är så nevös o rädd att jag har glömt va jag skulle säga. Alla mina förberedelser är borta Fuck!!!
Jag pratade med en gammal kompis härom dan. Var bra att prata om annat. Om jag vill och behöver kan jag komma över till honom på landet o koppla av. Låter faktiskt lockande. Åka bort från det här o bara skita i allt eller "sörja klart". Fast å andra sidan är lite vågat..
Lady o Lufsen skrev 2009-03-23 14:09:17 följande:
Synd ni inte bor lite närmare åt detta hållet! *Blinkar åt Annes håll*
anne på grönkulla skrev 2009-03-23 14:40:12 följande:
Om 30 min är det upp till bevis! Hoppas bara jag lika lugn som jag är nu...