• viktualia

Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!

Minsann! Inte kan vi lägga ner än eller?!?! Nääeee... tänkte väl det!!

Här kommer tråd nummer 11 och det är bara att fortsätta diskuteras livets väsentligheter. Så fortsätt babbla nu, kära bruttor!

Vintips, matlagningsmysterium, byråkratdjunglar, resor, relationer - jaaa visst.. allt ryms ju här!

• Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
  • MuffinsTönt

förut var jag ganska bra på att ha koll i huvet men minnet försvinner lite grann för varje år. Jag gick tillbaka i tråden o hittade dagen D. Alltid kan man lita på BT. Denna månad ska tanten komma nån gång mellan valentine-helgen och fest-helgen. Hoppas innan festhelgen. Inte kul att gå på fest med mensvärk o svullen mage a la Mamma Mu. O så är jag alltid sugen på grabben efter några glas. Då funkar dt inte med tantbesök. :

• MuffinsTönt

Skriver du dagbok Vickan?!? Det har jag slutat med när jag upptäckte att nån tjuvläste den. - Och använde info som fanns där emot mig. Det var hemskt samtidigt pinsamt för jag skrev ganska personliga saker där,saker som jag inte ens vågat berätta för nån annan. Men jag har en tankebok, där skrev jag ibörjan mina tankar men allt eftersom blev det istället en bra att ha-receptbok.

Jag har lärt mig ett nytt ord, Snoppelina. LOOOL!!!!

• anne på grönkulla

Mest pinsamt tycker jag ändå det är för tjuvläsare!

Men jag har nog inte skrivit dagbok sen tonåren. Ska städa vinden senare i vår, undrar om jag hittar ett gäng gamla?

• MuffinsTönt

Kanske det men jag tvivlar på det. Den personen har gjort andra liknande saker o tyckt det är naturligt.

Jag var väldigt lat, så jag hade samma bok i flera år. Det kunde gå veckor innan jag skrev ngt.

Grabben berättade för mig att det få bli en överraskning på lördag. Han kunde inte få nåt bord på den jag skrev om förut. Dem är fullbokade en m¨ånad framåt. Så han ringde en annan restaurang men han sa aldrig vilket. Jag har mina aningar...

• MuffinsTönt

Förresten,kan ni tipsa om ett mysig o relativt prisvärd spa ställe? Grabbens föräldrar firar 30ås jubileum i år. Tänkte att det kan dem få i present. En weekend med spa o mys kanske?

• nennesjuttioåtta

Tällberg kanske? *hjärtat klappar för Dalarna*

• MuffinsTönt

oj, ska dem åka ända dit upp?
    har du hemsida Nennesötis?

• nennesjuttioåtta

Vadå "ända" upp dit? Du vet väl om att därifrån är det över 40 mil kvar tills du kommit till Sveriges mitt. dags att se sig om i världen lite...

Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!