• viktualia

Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!

Minsann! Inte kan vi lägga ner än eller?!?! Nääeee... tänkte väl det!!

Här kommer tråd nummer 11 och det är bara att fortsätta diskuteras livets väsentligheter. Så fortsätt babbla nu, kära bruttor!

Vintips, matlagningsmysterium, byråkratdjunglar, resor, relationer - jaaa visst.. allt ryms ju här!

• Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
  • MuffinsTönt

HAHAHA!!!! Jag har INTE C-kupa. Det är snarare A. HAHA! Önsketänkande snarare tror jag.

• viktualia
    MuffinsTönt skrev 2009-03-22 20:53:23 följande:
    Oj! E?? Är dem äkta? Skoja bara, trodde alla med den kupan har gjort om sig. Lite ovanlig med liten siffra till stor kupa. Framtung? Det stod inget om frakt på bh-sajten. finns det nån?
    de är VÄLDIGT äkta och jag delar GÄRNA med mig!! Det udda är att när jag bantade minskade måttet under brösten, men inte själva brösten. Därav den grymma storleken!

Jopp det kostar frakt men det var inte så farligt, minns inte exakt.
  • MuffinsTönt

Hmm... intressant med bantning.

jag vill gärna få lite. Ska vi säga C-kupa trots allt?

• anne på grönkulla

*funderar på om maken köpte glasögon på nätet?* Ska fråga men han använder knappt sina. Jag som har på mig dem 18 timmar om dan skulle nog inte våga...

• MuffinsTönt

Jag måste va helknasig men jag ringde grabben idag på morgonen. Frågade om vi inte kan ta samtalet idag. Jag vill bara få det gjort. Har så dåliga vibbar om det här. Så vi ska ses ikväll istället. Jag har försökt tänka mig alla möjliga sceniaro. Men... det är bara tomt!

• MuffinsTönt

YEAH!!

Det känns bra att få ha kontrollen, om än bara inbillning. Känner att jag orkar inte gå o gissa hela dan idag OCH imorrn. Är så nevös o rädd att jag har glömt va jag skulle säga. Alla mina förberedelser är borta Fuck!!!

• MuffinsTönt

Jag pratade med en gammal kompis härom dan. Var bra att prata om annat. Om jag vill och behöver kan jag komma över till honom på landet o koppla av. Låter faktiskt lockande. Åka bort från det här o bara skita i allt eller "sörja klart". Fast å andra sidan är lite vågat..

Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!