Inlägg från: anja1661 |Visa alla inlägg
  • anja1661

18 000?

kolla på kinaklänningarna oxå!
    jag beställde min klänning från milly och en tärnklänning och en underkjol och fick betala 3495kr totalt!!!

• anja1661
    carolaj83 skrev 2008-12-28 04:46:57 följande:
    anja1661-var kollar jag det?
    jag beställde från www.millybridal.com
    min klänning finns att se i mitt galleri...
    leta upp kina klänningstråden...där finns det massor av tips och länkar till de underbart prisvärda klänningarna!
  • anja1661
    carolaj83 skrev 2008-12-29 15:53:00 följande:
    vår lokal e gratis som tur är...har festen i prästgården o de e gratis för alla som hör till den församlingen, väldigt fin prästgård finns även supoerfint porsln där o hela övervåningen består av 3 st lekrum...så mina 4 kusinbarn kommer få en mindre summa för att vara barnvakter där uppe...kommer nog oxå beställa klänning från kinaanja1661 - hur var din klänning i strl?
    jag måttbeställde den!
  • anja1661

momi boki skrev 2008-12-29 17:30:13 följande:

18000 blir nog väldigt tajt faktiskt men om ni gör de mesta själv tex som vi gör till vårat bröllop vi gör 7 egna tårtor små köpt tårtställning vi anätet tot 2000, kläningen best från kina kostym köpt på dressman 1500 baka egna kakor o bullar alkoholen valde vi billigare men gott vin 59 kr flaskan kan rekomendera jp rött o vit vin, vi hamnade med allt plus alkohol o mat på ca 20000 men då gör ja egna kort via skrivare oxå! men inte så farligt 20 tusen men de e tajt men har inte räknat in limosine o hotell hår o smink då ja sminkar mig själv o min vän fixar håret
    vi ska oxå ha jp, både rött och vitt men vi beställde genom vinsajten.com och kom ännu billigare undan!!
  • anja1661

ja man betalar ju en summa för frakt och sen hämtar vi den på ett utlämningsställe i närheten av där vi bor. superbra för oss!!!
    ska lägga in en beställning till nu i jan...

• anja1661
    ElinPierre skrev 2008-12-29 21:46:01 följande:
    Har ni dubbelkollat att det är okej att ha alkohol där!? Får man det är det ju PERFEKT!
    menar du för mig eller någon annan??
    där vi ska ha vår fest ska man ha egen dricka....
  • anja1661
    ElinPierre skrev 2008-12-30 06:49:46 följande:
    Det såg himla rörigt ut såg jag nu Det jag försökte fråga dig var om vinsajten är helt och hållet laglig!? HAr försökt få svar på det förut, men aldrig lyckats..
    ja det tror jag iallafall...
    man betalar frakt och i priserna ingår skatten...
    tror inte att sidan skulle finnas under såhär lång tid (4år minst tror ja) om den var olaglig.
Svar på tråden 18 000?