• Igia

Sundsvall nr2

Här kommer vår nya tråd.

Nu kan vi fortsätta att prata våra kommande bröllop.

Hälsar alla gamla och nya välkomna!!

Den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-58/m3111769.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 11:25
    Här kommer våra datum:

Blygbrud 14/2
    MrandMrsImpuls 28/2
    Heleneåpether 28/2
    090414 14/4
    Nocia 22/5
    Hjärtatmitt 19/6
    AnnaMatilda 27/6
    Snart Nordvall 25/7
    Peny 1/8
    Thildamy 9/9
    Igia 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 12:15
    Strindlund 22/8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-11 15:57

Soon2BmrsGroth 18/7

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-12 00:38

Jenzan 1/8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:53
    Jemma 27/6

• Svar på tråden Sundsvall nr2
  • Igia

Spännande! 22dgr... Då förstår jag att det mesta borde vara klart

MrAndMrsImpuls skrev 2009-02-06 11:00:06 följande:
    här är det mesta fixat, sitter och pysslar med lite trycksaker mm. Men det känns skönt att den stora dagen snart är här, förväntningarna är stora nu. Kan inte fatta att vi är gifta om 22dagar!!!! Allt har gått så himla fort!
  • BlygBrud

8 dagar kvar....

Jo, det mesta är klart (tack och lov!!!) sitter och pysslar med vigselprogrammet och festprogrammet.

• thildamy

ååå så kul...jag vill nästan byta datum bara för att jag e så ivrig till att få gifta mig med min underbara sambo.

BlygBrud skrev 2009-02-06 17:45:49 följande:
    8 dagar kvar.... Jo, det mesta är klart (tack och lov!!!) sitter och pysslar med vigselprogrammet och festprogrammet.
  • Igia

Jösses! Snart ringer klockorna! Njut nu

BlygBrud skrev 2009-02-06 17:45:49 följande:
    8 dagar kvar.... Jo, det mesta är klart (tack och lov!!!) sitter och pysslar med vigselprogrammet och festprogrammet.
  • Peny

MrandMrsImpuls och Blygbrud: Åååh vad härligt! Snart dags för er verkligen! Börjar bröllopsnerverna påminna sig eller känner ni er lugna?

Själv längtar jag verkligen tills vi får ut inbjudningarna så att det blir officiellt att vi ska gifta oss. Har varit så nära att försäga mig tills folk och det är ju inte så konstigt med tanke på hur mycket tid och tankar jag lägger på just bröllopet
    Vi kommer nog få ut våra inbjudningar under nästa eller nästnästa vecka så då kan man pusta ut
    Har alla ni skickat ut era?

• Peny

Just ja!
    Har någon här en hemsida där gästerna kan kolla in information kring ert bröllop? Vart har ni i så fall den?
    Har hört att alltombröllop ska ha såna men vet inte hur det funkar. Vi kommer ha en här via bröllopstorget men vill nog ha en annan mer "riktig" också...

• Peny

Tack för tipset!!
    Kikade in på er hemsida och den var verkligen jättefin
    Upptäckte dessutom att vi har en människa i vår närhet gemensamt... Men eftersom det ännu inte är officiellt att vi ska gifta oss så får du inte veta vem ännu
    Men förhoppningsvis får vi ut inbjudningarna nästa vecka och då kan du få veta mer

MrAndMrsImpuls skrev 2009-02-07 10:34:11 följande:
    Vi har en hemsida på weddingannouncer.com (hannaochjohan.weddingannouncer.com) kika in om ni vill.
  • MrAndMrsImpuls
    Peny skrev 2009-02-07 22:12:11 följande:
    Tack för tipset!! Kikade in på er hemsida och den var verkligen jättefin Upptäckte dessutom att vi har en människa i vår närhet gemensamt... Men eftersom det ännu inte är officiellt att vi ska gifta oss så får du inte veta vem ännu Men förhoppningsvis får vi ut inbjudningarna nästa vecka och då kan du få veta mer
    Nu vart jag jätte nyfiken, men jag får väl vänta tills ni har fått ut era inbjudningar
  • Igia

Inga inbjudningar ute än... Vi kommer nog skicka de i april/maj. De börjar ta form men allt är inte riktigt klart än. Vi måste ha klart med hotell och dagen efter innan vi kan skicka ut inbjudningarna. Men jag börjar bli lite otålig men min sambo håller mig lite i schack än

Svar på tråden Sundsvall nr2