• Igia

Sundsvall nr2

Jag har ngr bilder som vi tog när vi var där. Har de inte på denna dator. Om du inboxar mig så kan jag maila dig de om du vill se.

Peny skrev 2009-01-18 01:01:02 följande:
    Snart Nordvall: Välkommen hit! Ni som ska ha festen i Nävsta skola... finns det några bilder på den någonstans? Vi har tittat på den utvändigt och det ser ju jättefint ut men det viktigaste är ju faktiskt hur den ser ut invändigt. Nyfiken ju!
  • Igia

Jag komemr göra både hår och smink på hotellet och så klär vi oss naturligtvis där oxå. Vi kommer inte att åka gemensamt till kyrkan så han får inte se mig förräns i kyrkan sen.

thildamy skrev 2009-01-21 12:16:31 följande:
    Ok det e bra att veta men om man gör håret på ett ställe och sminket på ett vilket bör man göra först ??Var klär man på sig hur har ni tänkt ???Min m2b tänkte om jag kanske gör klart hår och smink och sen klär vi oss på hotellet (om man nu kan få det i tid) och sen åker vi finbil till kyrkan...jag vet inte man har så mycket som snurrar i huvudet..
  • Igia

Vi gifter oss den 19:e så det blir ngr dgr efter.
    Vi har inte bestämt hotell än men vi håller på att kolla upp. Vi kommer förmodligen att bo där fredag till måndag beroende på vilket pris vi får.
    Jag har både min frisör och make up artist med mig från Uppsala så därför blir det så enkelt att göra allt på hotellet.

thildamy skrev 2009-01-21 14:14:29 följande:
    När tar ni hotellet, vilket ska ni bo på,hur länge bor ni där?Vem ska göra allt ditt (hår, smink)?Tycker att allt känns så bökigt när vi nu gifter oss en onsdag.. ni var några dar före oss eller hur? vi e den 9:e
  • Igia

Har ni ngr tips på olika ställen där man kan hyra åkfordon till bröllopet? Limo, häst och vagn ect... Har riktigt dålig koll på det.

• Igia

Jag svarade på ditt mail...

Peny skrev 2009-01-22 21:51:28 följande:
    Ni som ska vara på Notstället och på Nävsta skola. Vad betalar ni för att vara där och hur många dagar har ni hyrt då?Tycker bara att de verkar väldigt dyra? Nävsta skola tar 2000:-/dag och Notstället 1800:-/dag. det blir ju attans dyrt om man ska hyra tre dagar!! Vi får i så fall tyvärr fortsätta leta efter något vår lilla plånbok klarar av
  • Igia

Vad får ni betala?

thildamy skrev 2009-01-22 22:03:31 följande:
    när ska ni vara på nävsta helg vardag?
  • Igia

Vi betalar oxå 2000 för tre dagar och 1500 för städ.

thildamy skrev 2009-01-22 22:11:00 följande:
    vet inte än men inte mer 2000:- för 3vecko dagar.får besked på måndag
  • Igia

Ja, om man vill betala för det

thildamy skrev 2009-01-22 22:32:30 följande:
    dom städar????
  • Igia

Ja, vi blir där över en helg. Ring anette, hon ä supertrevlig och tillmötesgående.

Peny skrev 2009-01-22 23:09:40 följande:
    Igia: Jamen det var ju helt annat än de angivit på hemsidan?? Vad bra! Då kanske man bör höra av sig till dom och fråga. Ni skulle väl också vara där över en helg?
Svar på tråden Sundsvall nr2