Sundsvall nr2
Välkommen!
När ska ni gifta er?
Vi kommer oxå vara i Nävsta...
Välkommen!
När ska ni gifta er?
Vi kommer oxå vara i Nävsta...
Ja, vad jag har förstått så bokas den på rätt så bra. vi bokade redan i somras och då var det ingen som hade bokat för -09. Men vet att det var någon annan här som tänkte boka den att det var fullt. Ring och kolla, kan ju ha tur
Grattis!!!
Härligt att allt blev så lyckat. Bär det äv på resa nu?
Lite uppdatering oxå:
Var tog ni tårta ifrån?
Var beställde du blommor?
Var kom maten ifrån?
20 frågor... Hoppas det är okej?!
Hallå på er!
Hur gör ni med solist i kyrkan? Har ni någon ni känner el har ni något tips på nån man kan hyra in för det ändamålet?
Har ngr som jag känner men vi är inte säkra på om vi ska bjuda de på bröllopet och då känns det lite knasigt...
Jag är med på tävlingen När ska vi gå ut med ansökan?? haha
Vad roligt att ni kommer att vara där oxå! Vad blir det för datum nu?
Vilket hotell ska ni vara på?
Vi har bokat Lasses matstuga för mat och funderar på Fröken Fräken för blommor men det hänger lite på vad de vill ha betalt. Hoppas på att åka upp nu mars en helg för att kolla lite.
Hej!
Jag kommer inte att gå på den. Är inte i Sundsvall då. Hoppas på att åka upp en helg i mars för att fixa lite.
Jag kan inboxa dig min mail så om du vill får du gärna maila mig deras uppgifter om det är okej för de?!
Vad tråkigt! Varför tycker de inte att det ska bli roligt att ni ska gifta er? Har de nåt emot din blivande el är det nåt annat?
Tackar för det!
Du får gärna kolla lite priser. Alltid bra att ha ngr priser att jämföra med. Kan man ju sålla bort en del oxå redan innan
Har de inte bra mat på Lasses? Nu blev jag lite tveksam... Vad är det han inte gillar?
Vad tråkigt att det blev fel. Förstår din frustration. Jag hade blivit tokig...