• Igia

Sundsvall nr2

Jösses! Snart ringer klockorna! Njut nu

BlygBrud skrev 2009-02-06 17:45:49 följande:
    8 dagar kvar.... Jo, det mesta är klart (tack och lov!!!) sitter och pysslar med vigselprogrammet och festprogrammet.
  • Igia

Inga inbjudningar ute än... Vi kommer nog skicka de i april/maj. De börjar ta form men allt är inte riktigt klart än. Vi måste ha klart med hotell och dagen efter innan vi kan skicka ut inbjudningarna. Men jag börjar bli lite otålig men min sambo håller mig lite i schack än

• Igia

Om ni alla skriver era datum på bröllopet så kan jag lägga in de överst så vi kan räkna ner oss en efter en

• Igia

Det här har jag lyckats hitta gnm tråden:

BlygBrud 14/2
    MrandMrsImpuls 28/2
    igia 19/9
    Thildamy 9/9
    Peny
    hjärtat mitt
    090414 14/4
    Nocia
    Snart Nordvall25/7

Är det nån jag glömt??
    Vill ni att jag lägger upp er hör av er!

• Igia

Nu har jag lagt till er! Är det någon mer så säg till. Ni behöver inte göra en hel lista utan bara erat namn och datum

• Igia

Välkommen!

Måste kolla upp de där tårtorna, är ju ett riktigt bra pris. Har du ätit tårta därifrån?

Soon2BmrsGroth skrev 2009-02-10 22:43:51 följande:
    Va kul med en sundsvallstråd :)Vi gifter oss den 18 juli i GA kyrkan. Festen kommer vi att ha i selångers folkets hus.Åkte till bröllopsmässan i söråker, vilket va ett skämt tyckte vi, tur att man inte hade så höga förväntningar ;)Lite tips:Såg att Ica Maxi i birsta gör bröllopstårtor, 25:-/bit.Vi ska nog beställa alla blommor på blomster landet. Dom va billiga. Fick kika i en pärm där men ska leta upp en egen bukett. Corsage ingick till alla brudbuketter.
  • Igia

Var ligger Finsta? Är inte sådär jättehemma på olika stadsdelar...

BlygBrud skrev 2009-02-11 19:53:50 följande:
    Testade den på förra årets Bröllopskonsert i Sköns kyrka. Helt OK och jättesnygg. Finstabagaren ute i Finsta gör också goda tårtor, men vet inte var de ligger prismässigt
  • Igia

Ha dé så himla bra imorgon nu och lycka till Blygbrud!!!!

• Igia

Skulle inte den mässan ha varit den 7e???

Blygbrud: Grattis till dig och din MAN! Hoppas ni hade en underbar dag! Hoppas ni har ngr bilder sedan som du vill dela med dig

Svar på tråden Sundsvall nr2