• thildamy

Sundsvall nr2

kolla i mitt galleri..
    hade brun botten och grön på ...
    Nu håller jag på med nästa utskick.. där vi berättar om festlokal osv. då gör jag 2 st av 1 a4.. ska fota och sätta in i galleriet ikväll..

Jemma skrev 2009-02-22 14:14:06 följande:
    thildamy - så du klippte ut dina inbjudningskort från a4? Hade du dubbelvikta eller enkla?
  • thildamy

har du hittat något bra brunch ställe?

• thildamy

Hotellet kan ju säkert ha något bra att erbjuda dom har iaf gått om plats för alla gäster.
    HAr ni beslutat er för något hotell nu?
    Har du tänkt titta på lokalen igen då?

• thildamy

nej jag har skrivit ut på Words!!!!
    Kolla mitt galleri nu har våra servetter kommit

Jemma skrev 2009-02-23 20:46:55 följande:
    thildamy - Där ni skrivit namnen. har ni beställt egna stämplar?
  • thildamy

kan gärna haka på !!! Absolut hade ju varit kul att träffas

Igia skrev 2009-02-23 23:32:03 följande:
    Vi har inte bestämt hotell än utan tänkte titta på ngr när vi kommer upp. Vi ska försöka få tillträde till lokalen så vi kan måtta lite. Antingen på fredagen el på söndagen... Vill ni haka på eller ska jag berätta sen??
  • thildamy

vilken fin hemsida själv har jag på weddingannouncer men eran var ju fräsigare vars hittade du det...?

Nocia skrev 2009-02-24 21:19:43 följande:
    Vi har skickat iväg våra inbjudningar på tryck idag. Får dem förhoppningsvis innan helgen... Vis av er andras erfarenheter korrekturläste jag allt innan vi skickade dem Om någon är nyfiken kan ni gå in på vår bröllopshemsida.www.tjugoandramaj.se
  • thildamy

Hej!!!
    Hur går planeringen?
    Vi har fullt upp köpte oss en lgh i går så nu blir det flyttning om 2veckor

Hur ser det ut för dig att ses under nästa vecka?
    Kram anki

Peny skrev 2009-02-24 22:39:39 följande:
    Nocia: Jättefin hemsida!! Vi var ute efter något liknande men hittade inte alls så fina mallar Spanade runt på weddinganouncer och weddingwire På den första var allt så puttinuttigt och på den andra var det sockersött eller tråkigt. Nu blir vår lite rockig istället men inte egentligen som vi vill ha den Ni får gärna spana in den då vi lagt inbjudningarna på postlådan men än så länge måste vi vara heeeemliga
  • thildamy
    Nocia skrev 2009-02-25 08:10:03 följande:
    Ingen mall. Min sambo är, utöver gitarrpedagog, även webdesigner. Han har gjort sidan helt själv. Hela första sidan är likadan som framsidan på våra inbjudningar. Fördelen med att ha en karl som kan sånt är att kunna bestämma precis hur man vill ha det, in i minsta detalj. och det är ju det man vill när man är bridezilla, förlåt, brud Vilka fina servetter och inbjudningar, Thildamy! Är ert färgtema grönt och brunt?
    jo det är grönt och brunt
  • thildamy

Om 2 dagar är det 2st sundsvalls brudar som blir FRU!!!

MrandMrsImpuls
    Heleneåpether

Lycka till på Lördag brudar!
    Hoppas ni får en riktigt fin och Trevlig dag!
    Kram Thildamy

• thildamy

Vad har ni för SOLISTER ???
    Vad ska dom sjunga ?
    Vilket pris får ni betala?

JAg har mailat med en tjej tänkte oss 2 låtar i kyrkan en på festen men jag betalar inte 3000:- + resa never in my life
    Annars får jag väl ta cd´n

Nä jag tänkte att sundsvalls som e en sån musikalisk stad bör ha gömda talanger i någon vrå...

tips !!!!

Svar på tråden Sundsvall nr2