• thildamy

Sundsvall nr2

Önskar dig åter igen Hanna All lycka idag!!!

Kram!!!

• thildamy

Här kommer info. om bröllopsfesten i TIMRÅ DEN 16 APRIL
    OBS!!! Man Måste föranmäla sig!
    NÅgon som tänkt gå???
    Vi funderar på det , bara vi får barnvakt.

Bröllopsfest 2009
    Hur gick det till förr?
    Kan man göra så nu?

Vigsel förr och nu

Samtal och frågor kring vigsel
    Linda Solem, präst.
    Underbar bröllopsmusik
    Kenth Lundqvist ger smakprov på bröllopsmusik på orgel.
    Maja Runsvik, solosång.

Förfriskning serveras i kyrkan.

Middag och fortsatt samvaro för särkilt inbjudna par som planerar bröllop 2009.
    Vill du boka vigsel vänd dig till församlingsexpeditionen, tel 060-57 28 90.

Lokal: Timrå kyrka
    Datum: Torsdag 16/4 2009
    Tid: kl. 18.00
    Ledare: Tommy och Eva Wadebeck
    Frågor:
    LInda Solem, präst, tel 060-57 28 86 eller linda@kyrkan.nu

Evenemanget sker i samverkan mellan: Bilda och Timrå församling.

• thildamy

japp jag lyckades läsa

Nocia skrev 2009-03-01 21:07:06 följande:
    Äsch, det blev ju helt tokigt när jag citerade flera. Men det går ju att läsa ändå...
  • thildamy
    Igia skrev 2009-03-02 12:39:32 följande:
    Jag har mailat 3st och fått svar från två. En ville ha 1500 tror jag det var, den andre skulle jag ringa för prisuppgift men det har glömt.Vi kommer nog åka till Nävsta den 15 på söndagen där. Vi har inte bestämt nån tid än....Det är uthyrt den helgen så de ska väl i hinna därifrån först
    Den är väl uthyrd till kl. 12 på söndag ?!
    Vi kanske kan höras mer i inboxen...ang nävsta o solist info
  • thildamy

jag tycker inte eran avg e dyr med tanke på allt som ingår..
    Och reaktionerna känner jag ju till..
    Nä vi får ta den där daten nu och stråla samman så blir vi lite galda

Peny skrev 2009-03-02 23:34:21 följande:
    Jenzan: Du kan ju lägga in tråden bland dina favoriter så behöver du inte leta så¨länge efter den nästa gång Hjärtat mitt: Klart du blir besviken?! Dålig stil av dem... verkar ju inte direkt som om de vill ha jobbet Äsch du hittar någon annan MrandmrsImpuls: Hur var det i lördags? Gick allt som ni ville?Såg allt några bilder från bröllopsfesten på min kusins facebooksida Såg ut som att det var en kanonkväll Här känns det lite trist Har inte alls fått de reaktioner vi trodde vi skulle få. Träffade de flesta i släkten i lördags och de sa inte ens grattis. En enda sa att det var en snygg inbjudan sen sa de inget mer Tydligen så har de gnällt till min mamma och till värdparet om att vi tar kuvertavgift. Men vad sjutton! Vi tar 375:- för trerätters middag, fri bar hela kvällen, bröllopstårta, nattvickning och underhållning. Det tycker jag faktiskt inte är dyrt! Det vore en sak om det inte var fri bar och om vi ändå velat ha presenter men det har vi varit noga med att säga att vi inte vill ha. Vår present är festen. Tycker ni att det är orimligt??Inte ens min sambos bröder har ringt och sagt grattis... flera av dom vi verkligen vill ha där kan inte komma.. vissa förstår vi verkligen medan andra ska gå på aktiviteter som kommer varje år. Har inte alls rätt att bli sur men känner oss väldigt ledsna över att de väljer att gå på en sån sak då vårt bröllop bara kommer vara en gång! Nä, blää känns det idag
  • thildamy

hej!!
    Det spelar ingen roll...
    Mailar dig på vanilga mailen i dag..kika in dit!

Peny skrev 2009-03-03 22:18:45 följande:
    Gärna! Vad sägs om torsdag eller fredag?
  • thildamy

Hej Peny!!!

Det var mycket trevlig att ses i dag synd att vi inte hann surra mer tiden bara försvann.. Måste ta en dag snart igen!
    Fick en trevlig överaskning vid 17 tiden äldsta dottern MAGSJUK
    har sprungit runt här å städat å städat... klorin luktar det överallt!
    kram Thildamy

• thildamy

behöver din hjälp... kanske du kan komma till mig nästa vecka...
    Korsettsnörningen i ryggen m2b inge vidare bra hjälp gav upp nyss...

Peny skrev 2009-03-05 22:36:37 följande:
    Thildamy: Uuuh, vad trist med magsjuka! Peppar, peppar har vi klarat oss från det. Bara blivit lite röriga i kistanHoppas det går över för er snart och att inte hela familjen blir liggande Japp, tar en date snart igen och kanske lite mer tid på oss så vi hinner surra lite mer
  • thildamy

men stackare ,hur gick det till ??
    Jag är jätte ängslig här över klänningen...har nu idag köpt mig en underkjol och nixa diadem till tjejerna från en tjej så jag hoppas dom kommer fort så jag har underkjol snabbt så jag kan prova så allt passar bra.
    Klänningen var underbar men känner inte mig som såå nöjd som jag kännt mig innan , är det fel klännning?

Peny skrev 2009-03-06 09:39:00 följande:
    Japp, jag kommer som ett skott nästa vecka! Just nu är jag inte så attans snabb och rörlig av mig... ramlade nerför en trappa igår kväll
  • thildamy

Ok Brudar nu behöver jag er hjälp!!!

Har nu lagt in 3 olika klänningar...
    *brudnix (bild 1)
    *alfred angelo (bild 2)
    *eternity brid ( bild 3)

Vilken hade du valt / inte valt och varför???

• thildamy

Hej Alla sundsvalls brudar!!

Vad händer i eran planering ?

Jag har inte mycket inspiration just nu men kämpar med det sista jag har kvar i "2a utskicket"

Klänningen drog ner mig ganska mycket....
    Men jag hoppas jag får den såld snart kan ju inte gärna ha 2 klänningar.

Men nu är vi i flyttar taget så då händer det ju inte så mycket mer än att man lever snart i kartonger

• thildamy
    Igia skrev 2009-03-10 11:19:49 följande:
    Hallå!Här känns det inte som det händer så mkt heller direkt. Fick klart med vår toastmaster igår iaf så det känns riktigt skönt.Väntar på att vi ska titta på lokalen och fixa det sista innan vi skickar ut inbjudningarna. Känns som det mesta är klart fast det förmodligen inte är det, vet bara inte vad vi borde fixa med Känns det bra att få flytta då?
    jo kanon bra att få flytta men stressigt , får nycklarna på måndag och det ska renoveras sovrum ( 2 st) + att vi ska bygga 1 till sovrum och jag ska med barnen till kiruna till mamma på måndagkväll och e borta till fredag. och m2b ska till sthlm på utbildning under veckan med så vi får köra hårt nästa helg..
  • thildamy

du skulle ha frågat mig idag ju.. jag hör av mig om vår fotograf

Peny skrev 2009-03-10 22:49:54 följande:
    Jenzan: Härligt att man kan hjälpa till! Thildamy: oj, jag tycker du har hunnit HUR mycket som helst!! Här ligger jag i så fall efter tokmycket Har inte ens klänning klar ju! Trodde att vi hade catering klart men vi har ännu inte fått riktigt klartecken . Fotografen vi tänkte ha är uppbokad just den tid vi ville ha henne så nu behöver vi hitta någon annan. Någon som har tips på en bra fotograf?Nocia: Kul att det blivit så många positiva reaktioner! Här har det tyvärr inte blivit några reaktioner alls förutopm från några få vänner. Släkten har inte ens sagt grattis Så nu har jag lust att ställa in jättefesten och bara bjuda våra vänner som faktiskt blivit glada för vår skull... men det är väl svårt att göra nu..
  • thildamy

hej allihopa!

Hur är det... ingen skrivit här på några dagar ..okey inte jag heller in hit lite då och då men jag ligger på latsidan nu
    Allt har snurrat runt runt för mig..
    Klänningen tog mycket av min energi
    Goa söta mysiga Peny var hit till mig iveckan och hjälpte mig med klänning och underkjol å hela baletten fotade lite grann men DET VAR INTE MIN KLÄNNING ALLS!
    tycker den kändes stor och lite fel här och där...men men nu har jag såldt den (på måndag gör vi affär)
    Så nu sitter jag och funderar på bild nr 2 i mitt galleri...

Vad gör ni ???

• thildamy

jag har bokat på saxo o kam... mAX 1200:-
    hjärtat mitt skrev 2009-03-19 09:46:17 följande:

Var till Fröken Fräken för några veckor sedan, hade hittat dem på nätet.Slogs av att de hade blommor framme m bruna blad. Både krukväxter och snittblommor. Kändes inte så förtroendeingivande... om jag hat butiken skulle jag rensat bort sånt illa kvickt...Annat förslag till blomsterbutik?Sen till det här m håret.. Vad har ni räknat m att betala?Någon som anlitat sax och kam? De har en jättefin sida men priset förskräcker, det står "brudklädsel" 3200-nånting... i och för sig inkl make. Vet någon om det där white room ingår då eller måste an betala extra för det?
  • thildamy

Oj oj sätt fart!! Behöver du hjälp ring mig.. jag är så bra (skryt) på att komma på lösningar snabbt...
    Dessutom kränger jag smycken
    Vad har ni för "tema/färg"
    När åker ni ? tjuv kikat vars ni skulle

090414 skrev 2009-03-25 20:35:44 följande:
    Nu börjar jag bli stessad...14april är ju den stora dagen. Barnen har inga kläder. Mannen ska ha en skjorta. Hela familjen ska ha skor. Jag ska ha örhängen. På lördag ska vi ut och shoppa.Jag har några extra kilon som jag skulle ha blivit av med, men det får jag leva med.Solariumet skulle jag ha besökt mycket mer än vad jag har gjort.
Svar på tråden Sundsvall nr2