Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Hej
Linum
Den koserten var jag på i december. Helt ok.
Hej Bauti! Du ska inte med på fredag va?
Linum: Du får säga till när du vill ha tebax böckerna jag lånade. Det går lite långsamt med läsningen för tillfället.
Nibla: Jag har också sett Män som hatar kvinnor samt läs alla tre delarna. Böckerna var grymt bra och filmen likaså! Kan definitivt rekomenderas!
Jag kommer på fredag. Jag slutar jobbet kl 17.00 så jag ruuusar bort meddetsamma! Ska bli nice!
jag kan bara hålla med- filmen var helt över förväntan trots alla positiva omdömmen jag hört före vi såg den. Blev så glad över att de två andra delarna skall gå upp på bio också inte bara på TV
hittade en blogg jag gillar- en norrman i NY
kolla påskpyntet
sweetpaul.typepad.com/my_weblog/2009/03/easter-crafts.html
SVT har väl kommit på att de kan tjäna ännu mer pengar på filmerna på så sätt. Helt rätt! Film ska ses på bio!
Linum
Nej, jag är bokad på www.stickfestivast.se/. Det visste jag ju men datum och jag....Ja ,du vet.
Så jag få tyvärr missa dom små räksnittarna på fredag
Har presis "läst" klart Tyskungen av Camilla Läckberg. Jag fick låna den på cd. Gud vad härligt att få 16 timmars örongodis.
Tjingeling
Hemma igen vilket känns skönt. Borta bra men hemma bäst! Både resan och dopet har gått väldigt bra och lilltjejen har varit som helt galen under de här dagarna. Hon verkar älska att stå i centrum så det är svårt att tro att hon är vår dotter.
Idag har det varit fullt upp med läkarbesök och sångstund. Det är svårt att få henne att slappna av nu på sångstunderna. Hon vill bara fram till ledaren och hennes docka. Jag blir helt genomsvett att hålla reda på henne. Vilddjur.
Nu sover hon och äntligen lite datortid för mig.
Hej hej!
Hemma från min promenad som jag startade kl 9.10 imorse. Tog en timma att promenera dit. Sen efter sångstunden gick jag och en kompis ytterligare en bit till ett hus som kompisens man snickrar på. Huset tillhör en gemensam bekant som jobbade hemifrån så vi blev sittade och pratade bröllop. (Hon ska gifta sig i maj) Så det tog 1 h och 15 min att gå hem. Fy fasen vilken snålblåst!!! Jag och L är alldeles röd om kinderna.