Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
ja va roligt. det vill jag gå på. Inredning är ju skojigt. Betydligt skojigare än burkar....
Jag behöver lite klok input.
Jag är kompis med en av mina kusiner på Facebook. En kusin som jag egentligen inte känner utan bara träffat när vi var små. Har dock ok kontakt med hennes pappa som är min morbror. Min morbror och kusinens mamma skildes för ca 10 år sedan, en väldigt ful skilsmässa med en massa pajkastning dem emellan. (Frun var otrogen och stack med en av min morbrors anställda)
På Facebook har min kusin länkat till sin blogg som jag läser då och då. Tänkte det var kul att se vad hon har för sig eftersom jag inte träffat henne på ett par år.
Ikväll har hon postat ett så fult inlägg om min morbror där hon skriver att hon äcklas av att han kallar sig hennes pappa, att hon bara träffar honom för att han ger henne massa pengar och dyra presenter. Att han förstört allt, bla bla. Jag kan ju läsa mellan raderna att många av dessa åsikter är morsans.
Min kusin ska åka och plugga i USA till hösten som jag vet att min morbror kommer pröjsa för, så jävla fult av min kusin att utnyttja honom på detta viset.
Nu till min fråga
1. Jag kan skita i allt och låta dem sköta sig själva
2. Jag kan posta ett anonymt inlägg på hennes blogg där jag skriver att hon borde se upp vad hon skriver på internet, att det inte bara är hennes polare som läser bloggen.
3. Jag kan skriva till henne på Facebook och säga vad jag tycker
God morgon!
Sist ut, först in.
Jag kunde inte hålla mig, skrev till min kusin att det inte bara är hennes polare som läser bloggen. På Facebook. Så hon ser att det är jag som skrivit. Nåja, får se vad man får för respons.
Anyways. N är i Stockholm så när L vaknade inatt lyfte jag över henne till hans sida av sängen. Imorse vaknade hon kl 6 och jag bytte blöja, men tog inte på henne pyjamasbyxorna (hon har tvådelad pyjamas) Så vi somnade om (eller i alla fall jag) och när jag vaknar kl 8 har hon slitit av sig blöjan och kissat. Det enda positiva är ju att det inte var min sida sängen.........
Idag blir det träning följt av föräldragrupp.
Godmorgon
Hade skrivit ett långt inlägg men så kopplade datorn ner. *argh* Får göra flera korta.
Har lite tid över att kika in här. Lilltjejen är så trött efter allt nytt ståhej så vi har fått henne att sova lite. Planen idag är att få henne att sova en del och vila lite från allt folk och hundar. Vill inte att imorgon ska bli dagen som blir för mycket.
Resan gick jättebra och det var bara sista timmen som hon tröttnade och jag fick sitta och leka med henne och roa henne. Det känns skönt med tanke på att det kommer bli en del resor framöver.
Själv behöver jag nog också vila lite. Dras med en jobbig huvudvärk som äntligen börjar släppa. Troligtvis alldeles för mycket kaffe och för lite vatten. Så idag har jag date med vattenflaskan hela dagen.
Godmorgon!
Nibla: Svårt det där... men bra gjort! Hade du skrivit anonymt på hennes blogg hade hon kanske räknat ut vem det var ändå.
Nu ska jag gå till Öppna förskolan en stund. Hittade en "liten" ÖF här i närheten som jag gillar att gå till. Det finns en kommunal oxå men där är så mkt folk att man blir ju mörkrädd. Gillar inte det. Dit jag ska idag kommer det 5-7 mammor med sina barn. Mer lagom än 30!
Inatt hade jag världens konstigaste dröm. Berättar ni om era konstiga drömmar för era makar... hihi även om det handlar om 5+1?
Nibla: Tur i oturen att L låg på Ns sida Haha! Har ni inte plastad frotté...?
Svettigt men bra vid olyckor.
Ha en mysig fredag och trevlig helg. Det tråkiga med att vara här idag är att jag troligtvis missar "Let's Dance". Och nu som det börjar bli spännande. Jaja, jag får väl läsa löpsedlarna sedan.
God morgon
Skönt att höra att ni har det bra Carma. Ser fram emot många bilder på dopet.
Nibla- vilken olustig känsla att läsa sådant. Bra sätt du löste det på.
Hagabadet var suveränt. Bada o frukost är perfekt på morgonen!
Hej, äntligen fredag!!
Nibla: Bra hanterat med kusinen... väldigt fult gjort av henne!
Abbe: Va härligt det låter med hagabadet!
Carma: Skönt att det går bra med tösen på långresan. Ha det så roligt på dopet och ser fram emot lite fotografier!
Frujj: Jag berättar om många drömmar för min make, men just 5+1 drömmar håller jag för mig själv! *blir generad*