• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Nibla

Carma,
    En av mammorna från massagen ringde och frågade efter dig några minuter efter 10. Hehe!
    Jag sa att du nog fått förhinder.

Nu ska vi snart bege oss ut på en promenad.

• Carma07

Frujj: Ja, det är på lördag som dopet är.

• Carma07

Nibla: Oj, vad pinsamt. Hade inget nummer att ringa och hade fullt upp med att få en jättetrött dotter att sova. Det var svårt att pussla in det idag. Håller på för full att förbereda för resten av dagen. Ska snart iväg till jobbet för lunch och hämta dopklänningen. Sedan blir det klädshopping och jag hoppas det ska lösa sig i klädaffären i Solkatten. Annars blir det nödlösning på kläderna på KappAhl i Allum.

Just nu känner jag mest förvirrad över att packa för lilltjejen. Har börjat skriva på en packlista för att få lite grepp och kontroll över det. Jag tror hon får det största packningen liten som hon är.

Nä, nu måste jag rusa. Vi kanske hörs mer senare idag.

• Bauti

Hej hej

Ser nu i min kallender att jag kan inte gå med på aw . Skall nämligen vara med på stickfestivast.se/
    Och det börjar redan på fredak kl 17, tror jag. Det skall ju passas båtar och färjor dit och dit.

Men Frujj, jag lunchar gärna om du vill. En sväng på stan oxå kanske

Det här med spindlar. Jag är gammal scout och gillar INTE spindlar. Alla spindlar är giftiga. Men dock inte för männinskan, dom har försmå tänder och för klent gift. Men har du otur och inte tål giftet så kan du få en reaktion på den svenska spindeln.
    Bra att upplysa vissa män om kanske

• Frujj

Bauti: Gärna lunch på onsdag, bara lillebror är frisk så! Jag ska till bvc kl 11-12 på ons och sen ska jag klippa mig kl 14.15 så däremellan borde väl funka?
    Nån mer som är intresserad, onsdag, lunch, Dahls nära Lilla Bommen? (eller förslag på nåt annat ställe?)

• Nibla

frujj,
    La du upp fisksoppan på bloggen? (den som vi fick när vi hade babyfika)

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas