• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Carma07

Nibla: Vad synd att du inte köpte några biljetter. Du hade ju kunnat sälja dem till Tezz om det hade blivit dubbelköp.

• Bauti

Jag vet (jobbat på elbolag) att man skall kolla ALLA poster som står på räkningen och gämföra. Skatten har alla samma men se upp för elcertifikatet. Det varierar från bolag till bolag. Har att gör med utsläppsrätten blablabla...någon ting.
    Och elLEVERANTÖREN inte är samma som nätägare.
    Vi har kraft och kultur, justnu. Och dom är billigast nu.

Linum
    *asg* kan se mig dig i julgransglitter och bling bling på den festen*s*

• Frujj

Nibla: Hoppas verkligen maken din kommer hem med två biljetter till U2.
    Carma: Känner igen det där med kläderna.. köpte inga kläder alls nästan när jag pluggade, sen hade jag arbetskläder på jobbet och då blev det inga utsvävningar i affärerna då heller.. sen vart det gravidkläder.. Nu skulle jag behöva köpa hur mycket kläder som helst... Det enda jag har gott om är väl strumpor.. haha. Köpte två par byxor efter att O kommit ut men de passar inte längre. Jaja.. får ta tag i det den dan jag börjar jobba eller nåt. Då man ska försöka se lite proper ut igen

Nu ska jag ta tag i dammsugaren, kul fredagsnöje!!
    Ha en skön helg alla!

• Nibla

Fick precis ett trevligt telefonsamtal som fick mig på glada tankar. Det var kvinnan som lärde oss dansa vals, som N gör hemsidor åt. Hon hade hört från N att jag med största sannolikhet kommer bli uppsagd. Hon jobbar bla som jobbcoach och ville träffa mig för ett coachsamtal framöver när det blir dags att söka jobb. Hon har ett STORT nätverk och hade redan folk som hon vill presentera mig för så de kan ha mig i åtanke om de behöver anställa folk.

Haha! Fredag den 13:e och allt.

Jag trampade i hundskit på vägen till affären så min skitdag blev därmed komplett. Hehe!

• Bauti

Nibla
    Grattis, jag håller redan tummarna

• Carma07

Nibla: Det var ju goda och roliga nyheter. Jag håller också redan alla mina tummar och tår.

Ha en trevlig fredagkväll. Själv ska jag bänka mig framför "Let's Dance".

• Frujj

Nibla: Vad kul! Fredag den 13 kanske inte är så hemsk ändå trots hundbajjar och annat otrevligt.

Carma: Här är en till som ligger o degar i soffan till Let´s dance ikväll. Stora sonen vaknade ju före kl 6 imorse så jag hoppas han sover tidigt

• Nibla

Har precis ätit tacos, rätt vanlig fredagsrätt i vårt hem! Haha!
    Snart vankas Let's Dance men först ska Lillan nattas och sen ska jag göra 80-talsefterräten toscapäron.
    Tänkte överraska maken med amerikanska pannkakor till frulle imorgon, de som Linum stekte på brunchen förra veckan.

• Frujj

Nibla: Kom han hem med några biljetter?

• Nibla

Nej, jag fyller ju inte förrän i juni så det borde nog uppdagas då i såna fall.....(Jag skickade ju mail till honom och tipsade om present när jag såg att U2 skulle komma hit)

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas