Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Ab,
Vi såg Män som hatar kvinnor. Hade varit ännu bättre och spännande om man inte läst böckerna för man visste ju vad som skulle hända.
men visst var den bra. Blev förvånad.
himla trevlig fredagkväll förresten. Skrattar fortfarande åt bordsgrannarnas öron när vi diskuterade män o sex
Håller med Abbe, mycket trevlig fredagskväll! Det måste vi verkligen göra om. Vi satt ju i en egen bubbla och glömde totalt bort att det satt andra människor brevid... hahaha! Kändes lite som en scen ur SATC´s! Pax för att vara Charlotte! Hahaha!
Nibla: Usch, vilket hem och vilken man!
Godmorgon
Nibla: Skönt att du mår bättre. Fy vad läskigt med ett så snuskigt hem! Gamla tånaglar och skit kvar på bordet *uäck*
Trevligt för deras bebis när den börjar krypa och komma fram alldeles dammig när den varit och farit runt på golvet. *ryser*
Vad var det för kläder?
Haft en usel natt här. O vägrade somna igår och låg bara och pratade och var glad. (tur det iaf, så det inte var skriiik) Tills klockan var halv två, sen somnade han av ren utmattning tror jag. W vaknade vid 6 och ligger nu och slöar på soffan.. så jag passar på att ta lite slötid vid datorn.
Vem var Samantha är min fråga???
Abbe är Sam!
Nibla: Om man läste böckerna för ett par år sedan och har hunnit glömma av vad de handlar om var filmen också väldigt bra!
Samantha??? jag??? *snörper lite på munnen* Hmm jag brukar alltid bli Miranda
men vi bestämde oss för att ha SATC maraton en dag. Drinkar, amerikansk mat o massa avsnitt av SATC
frujj,
ett märke som heter Gangstar. Rätt dyra, men en del fina saker. Tyckte de hade mer saker för pojkar. Annars brukar det ju vara tvärtom, att det finns mest tjejsaker.
SATC-Marathon låter skitskoj! Jag har boxen och plöjde igenom den två ggr förra året. Tyvärr har sista skivan blivit repig så det sista avsnittet går inte att se...
sista avsnittet.. då bölar jag alltid. Samma sak med det avsnittet där Big har förlovningskalas med Natacha......