• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Frujj

Nibla: Ok det märket har jag inte hört talas om. Vad trevligt att nån för en gångs skull har mer killiga kläder, annars är det mest tjejig överallt som tex MeandI

• Carma07

Halloj

Nibla: Usch, vilket illa beteende av hennes man. Jag hade också blivit skitförbannad om det hade hänt här hemma. Tur att det inte skulle göra det. Ryser också vid tanken på att deras barn ska snart börja krypa och röra på sig i deras hem.

Gjorde misstaget i lördags att åka och shoppa. Det var ju rusningstrafik in till Göteborg. Det stod på skylten att det var störningar på E6 och tingstadstunneln och uppmaningar om att välja annan väg. Då är det lungt tänkte jag och bestämde mig för att köra över Odenplan. Men det var ju lika mycket det och vid första bästa rödljus vände jag tillbaka. Tänkte att jag shoppar på Allum istället men när det stod FULLT på alla parkeringskyltar och jag såg att folk börjat parkera utanför gav jag upp och åkte hem. Dumt att försöka en lönelördag. Så nu måste jag ju åka och handla idag istället. Ska köpa en present till maken som fyller år imorgon. Har inte bestämt mig ännu för om jag åker under dagen eller sticker till Allum ikväll när jag kan åka själv.

• Carma07

Nibla: Blev det bestämt med någon fika hemma hos dig? *förvirrad*

• Nibla

Alla har inte svarat om fikan, så jag återkommer.

• Nibla

Det verkar som om förmiddag/eftermidda den 19:e passar bra. Väntar bara på svar från Nides.

• Ab fab

Carma- det blir lite tajt med tid för pyssel verkar det som. jag skulle ju göra blommor till påsk.

• Frujj

Nu ska jag åka o handla! Ha´re gött tjejer!

• Carma07

Ab: Du får väl kolla din almanacka hur och om det funkar. Jag är ganska flexibel.

• Ab fab

onsdag kväll eller kanske söndag. Skulle det funka?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas