Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Nej, jag köpte aldrig några biljetter....
Nej, jag köpte aldrig några biljetter....
Fick precis ett trevligt telefonsamtal som fick mig på glada tankar. Det var kvinnan som lärde oss dansa vals, som N gör hemsidor åt. Hon hade hört från N att jag med största sannolikhet kommer bli uppsagd. Hon jobbar bla som jobbcoach och ville träffa mig för ett coachsamtal framöver när det blir dags att söka jobb. Hon har ett STORT nätverk och hade redan folk som hon vill presentera mig för så de kan ha mig i åtanke om de behöver anställa folk.
Haha! Fredag den 13:e och allt.
Jag trampade i hundskit på vägen till affären så min skitdag blev därmed komplett. Hehe!
Har precis ätit tacos, rätt vanlig fredagsrätt i vårt hem! Haha!
Snart vankas Let's Dance men först ska Lillan nattas och sen ska jag göra 80-talsefterräten toscapäron.
Tänkte överraska maken med amerikanska pannkakor till frulle imorgon, de som Linum stekte på brunchen förra veckan.
Nej, jag fyller ju inte förrän i juni så det borde nog uppdagas då i såna fall.....(Jag skickade ju mail till honom och tipsade om present när jag såg att U2 skulle komma hit)
Bauti,
De är ju sååååååååååå goda!
Jag ska ta upp hallon ur frysen ikväll som vi ska ha till. Fanns tyvärr ingen maple syrup på vår lilla ICA.
Ja, dags för henne att åka hem! Fick ni avbrott när Morgan dansat klart? Vi fick reklam och missade hans poäng... Grr!!!
Jag HOPPAS att Malena Ernman vinner
men TROR att Caroline af Ugglas skräller.
Jag tycker att Malenas låt förtjänade att vinna. Vilken sångerska! Klarar de riktigt låga OCH höga tonerna. Jag tycker att låten är lite modern, blanda "dunka dunka" med opera.
Uppenbarligen funkar ju inte låtar som "Hero", "Worrying kind" eller "Evighet" i Europa, så det ska bli intressant om den här låten går hem.
Under dessa melodifestivalveckor ringde jag och rösta två gånger, och det var igår på Malena.
Fy för spindlar!
Minns en gång när vi vi precis flyttat in i huset och N ber mig komma till källartrappan. Han står nere i källaren och säger: "Fy fan!" På väggen i trappan sitter en av de största spindlarna jag sett, ingen Långben här inte, de är ju inte ens läskiga.
Den här var stor, brun och lite luden.
Jag är inte jätterädd för spindlar men när jag såg denna fick jag svårt att andas......
Ja, det är kl 10. Men jag får passa denna gången. Vi har babysim och L måste sova ett par timmar innan dess, annars är hon inte alls på alerten. Måndag förmiddagar är helt enkelt ingen bra tid för oss.....