Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Tez,
Grattis till biljetterna!!!
Tez,
Grattis till biljetterna!!!
Helt otroligt!
Jag håller på att kolla på flygresor för mig och L till London i sommar. N jobbar tio dagar på deras Londonkontor så då ska vi komma över och ha lite semester när han jobbat klart.
Själva flygresan för mig och L går på 1050 kr. Sen nästa steg får man välja om man vill checka någon väska, då kostar det 330 kr per väska. Vill man inte checka in online utan checka in på flygplatsen kostar det 110 kr, vill man vara bland de första att gå på planet får man pröjsa ytterligare 44 spänn. Herregud!
Hoppas L inte vuxit ur bärselen, den lär behövas.......
Ab,
Funkar tyvärr inte med SAS då de endast flyger till Heathrow. Vi ska bo hos våra vänner som bor i Wheathampstead, norr om London. Blir på tok för långt. Synd dock.
Tackar för gratulationerna!
Snart kommer min kusin hit, hon har börjat sälja inredning på "partyn". Tupperware-party fast med inredning. Gå in och kika på innerum.se, finns en del fina saker.
Om ni vill kanske vi kan ordna en visning nån vardagkväll framöver?
Jag behöver lite klok input.
Jag är kompis med en av mina kusiner på Facebook. En kusin som jag egentligen inte känner utan bara träffat när vi var små. Har dock ok kontakt med hennes pappa som är min morbror. Min morbror och kusinens mamma skildes för ca 10 år sedan, en väldigt ful skilsmässa med en massa pajkastning dem emellan. (Frun var otrogen och stack med en av min morbrors anställda)
På Facebook har min kusin länkat till sin blogg som jag läser då och då. Tänkte det var kul att se vad hon har för sig eftersom jag inte träffat henne på ett par år.
Ikväll har hon postat ett så fult inlägg om min morbror där hon skriver att hon äcklas av att han kallar sig hennes pappa, att hon bara träffar honom för att han ger henne massa pengar och dyra presenter. Att han förstört allt, bla bla. Jag kan ju läsa mellan raderna att många av dessa åsikter är morsans.
Min kusin ska åka och plugga i USA till hösten som jag vet att min morbror kommer pröjsa för, så jävla fult av min kusin att utnyttja honom på detta viset.
Nu till min fråga
1. Jag kan skita i allt och låta dem sköta sig själva
2. Jag kan posta ett anonymt inlägg på hennes blogg där jag skriver att hon borde se upp vad hon skriver på internet, att det inte bara är hennes polare som läser bloggen.
3. Jag kan skriva till henne på Facebook och säga vad jag tycker
God morgon!
Sist ut, först in.
Jag kunde inte hålla mig, skrev till min kusin att det inte bara är hennes polare som läser bloggen. På Facebook. Så hon ser att det är jag som skrivit. Nåja, får se vad man får för respons.
Anyways. N är i Stockholm så när L vaknade inatt lyfte jag över henne till hans sida av sängen. Imorse vaknade hon kl 6 och jag bytte blöja, men tog inte på henne pyjamasbyxorna (hon har tvådelad pyjamas) Så vi somnade om (eller i alla fall jag) och när jag vaknar kl 8 har hon slitit av sig blöjan och kissat. Det enda positiva är ju att det inte var min sida sängen.........
Idag blir det träning följt av föräldragrupp.
Jag berättar om alla drömmar för N! Man kan ju inte hjälpa vad man drömmer.....
Grattis till feebacken Linum!
10-rätters, det låter inte så illa....yummy!
Själv håller jag på att göra fried rice med ananas och räkor. Har testat fyra nya recept den här veckan, vet inte vad som flugit i mig. Hehe!
Har varit på bodypump idag och kommer ha grym träningsvärk imorgon......shit!
Fick svar av min kusin på Facebook. Hon skrev "Oj, visste inte att du läste min blogg. Det är i alla fall mina känslor och jag hoppas inte du berättar om detta".
Nej, jag kommer inte berätta för min morbror. Men jag hoppas min kusin inser hur falsk hon är och hur hon utnyttjar honom.........
Ikväll vankas Let's Dance. Imorgon åker vi till torpet! Ska vara borta över natten. Mysigt!
Ab, låter som att du haft en bra helg.
Vi åkte till torpet i lördags, kom fram vid 11-tiden. Var ute precis hela dagen i solskenet. Jag luntade, hjälpte svärfar med att tappa upp vatten i badtunnan och låg i en baden-baden i solskenet. Vi åt pyttipanna tillagad på en muurrikka, en slags stekhäll man har över öppen eld. Hur mysigt som helst!
På kvällen badade vi tunna samtidigt som vi kollade Robinson (Svärfar har satt upp TV i ett träd).
Igår var det kasst väder så vi stack hem efter frukost, i lagom tid så N kunde ta med Lillan på Babysim och jag fick min EGEN-tid.
Linum,
Oj oj, det lät inte helt fel! Här går man på diet så man får dregla över att ni andra frossar. Hehe!
Fast jag och N ska gå till Barrique Winebar på lördag. Ska bli sååå gott! Fast vi har inte storhetsvansinne som Linum utan nöjer oss med TRE rätter. Och så ska vi på bio också. Vad tyckte du, Linum om Män som hatar kvinnor? Har du läst böckerna?