• Frujj

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Godmorgon
    Linum: Nibla, Carma och Nides kommer hit på babybabbelfika idag, du får gärna komma också om du vill! (och ni andra som kan såklart) Mailade alla om det för ett tag sen... men stor risk för babyprat

• Frujj

Nibla: Hur var babybarnmässan?
    Var det nåt att ha? (många gratisprover? )

• Frujj

Hej
    Nu snöar det igen, härligt!

Mina dagens tre positiva tog en stund att värka fram men nu blir det:
    1. Det snöar (igen!)
    2. W klarade att åka till Coop utan blöja, och det hände inga olyckor
    3. I helgen blev jag klar med doptackkorten så nu ligger de på lådan

• Frujj

Carma: Vi hade inga program till dopet. Bara inbjudningkort före och tackkort efter.

Nu har jag pysslat ihop ett födelsedagskort till grannens dotter som fyllde 2 häromdan (W:s flickvän )

• Frujj

Får jag fråga en sak, mässan i helgen, brukar det vara "mässpriser" eller hur funkar det? Har alla utställare (butiker då alltså) med sig en massa grejor, stämplar papper mm??

• Frujj

En fråga till till er vana pysslare: (och ursäkta min okunnighet) men vad förvarar ni era papper i? Högar och travar i ett hörn nånstans eller har ni nån proffsig väska med massa olika fack och grejor?

• Frujj

Nibla: Ah ok 85 spänn är ju helt ok. Har sett väskor i scrapbookaffären för sisådär en femhundring och det är way too much för lite hobbypysslande tycker jag...

• Frujj

Goddagens
    Mina dagens tre positiva:
    1. Lillebror O var jätteglad på babysimmen idag
    2. Mitt öra känns lite bättre, men inte helt bra
    3. Jag har satt mitt livs första surdeg. Om några dagar blir här förhoppningsviss gott bröd!

• Frujj

Inget brev från 3 än. Idioter. Ska nog ta och ringa konsumentrådgivningen och höra hur jag ska göra. Vill ju inte hamna hos kronoherren bara för att dom strular och skickar ut räkningar till mig som galningar. Jag har ju varit avregistrerad hos dem sen november?!?!?

• Frujj

Vart skickar ni bilder för framkallning?
    Eller rättare sagt... vilket företag rek ni??

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas