• Frujj

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Försöker mig på dagens tre positiva
    1. Har vart ute i två timmar och fått ljus, snö och motion
    2. Helgen blir en andningspaus från tonåringar (känns elakt o säga så men kan behövas emellanåt)
    3. Hmm ska fundera på den. Kanske kan skriva den strax, efter att jag ringt till 3

• Frujj

Har tuppkam just nu *grrrrrrrrrrrrrr*

• Frujj

Äsch får ringa på måndag. Muttrar. Tänkte först ringa deras kundtjänst men dom är väl ändå uppe i det blå som resten av företaget. Lika bra o vänta till måndag när klagomuren som har mitt ärendenr tillhanda. Och så kan jag ju nämna namnet på den nissen som jag pratade med sist. Och be att få prata med hans chef *skrattar häxlikt elakt*

• Frujj

Usch! Nu har jag ringt kundtjänst och utan krusiduller förklarat att jag har haft brevkontakt med reklamationsavd förut och försökt ringa dem, och i brevet står att de har öppet 8.30-16 men när jag ringer så säger en telsvar att de har öppet till 12 men jag kan inte tänka mig att nån har gått hem nu så ni får koppla mig dit tack! Då blev stackarn i andra änden alldeles spak så hon skulle ha mitt personnr o så skulle de ringa tillbaka. Ja idag då! sa jag tack o hej. Hahaaaaaaaaaaaa får la se om de gör det. Tror knappast det!

• Frujj

Tezz har du fått svar på din fråga om blogglistan? När du loggar in så under fliken Layout kan du lägga till en gadget, upp kommer en lista o döär kan fu välja bloggintresserade mm mm

• Frujj

Haha är jag med på nån sån lista så har den listan brunnit upp av indirekt ilska för länge sen

• Frujj

Hej
    Låter kul med ommöblering. Vi planerar för fullt för vår övervåning, ska ta tag i det runt påskveckan när N är ledig.

Mina tre dagens positiva:
    1. Tänk, det snöar idag igen
    2. Gick en mysig snö-åka pulka -köra barnvagnspromenad i förmiddags.
    3. Hmm

• Frujj

3. Jag ska strax åka till Coop alldeles på egen hand. Egentid....

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas