• Nides

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Den är beräknad den 12 aug. Vi kan putta barnvagn hur mycket som helst till höst.
    Apropå barnvagn; vad har alla för barnvagnar? Its a jungle out there??

• Nides

vi tittade på en maxi-cosi. De är så himla fina och smidiga. och så blir de så lite ihopfällda. Och så kan man klicka i babyskyddet. Men aningen dyr... ca: 10000:- Usch!

• Nides

har kollat runt.. eller J har kollat runt och de är såå mycket biligare i tyskland och ännu billigare i UK. Så vi få se.

Med tanke på att vi inte har någon bil just nu så ja, 10000 känns för mycket.

• Nides

lycka till med korttillverkningen...
    Nu ska det diskas o lagas mat.. Mums

• Nides

hello...

Va mycket ni har hunnit skriva.
    Jag åt en av de godaste semlorna i måndags. De köpte jag nere på Ica här. Men de var banne mig GODA!
    Idag så tänkte jag att jag skulle skippa åksjuketableterna för att se om illamåendet hade försvunnit. Men icke. Det blev istället några tripp till badrummet. Tjohho..
    Men nu har jag ätit de igen o väntar på att den ska börja verka!

Egen tid låter bra! Själv sitter jag just nu o glor på Säsong 3 av SATC.

• Nides

Godmorgon!

det är härligt men det ser sååå kallt ut.
    Men jag borde ge mig ut på en promenad. Jag har börjat växa sakta men säker.

Frujj o Nibla: skönt att bli av med alla babykilon.

Gillar era dagens positiva.
    Så jag hänger väl på när jag kommer på nåt.

• Nides

Frujj: ska iväg o köpa allt om mat. Brukar inte köpa mattidningar. Men kanske kan börja med det.

Tezz: VI ska inte göra så mycket. Ska göra goda hamburgare och coleslaw och göra alkoholfria drinkar och titta ¨på MÅNS!!!!!

• Nides

Hej hej

Bauti: Usch va hemskt... men skönt att det slutade bra.

Hoppas att ni andra mår bra.
    SJälv har jag fått en jäkla hosta som inte försvinner. Det känns som om luftrören ska hoppa ut varje gång jag hostar om ni förstår vad jag menar.
    Annars är allt bra.

Tezz: du har mail

• Nides

Hej carma...

hihi.. ja magen börjat växa lite.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas