• Nides

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Försöekr få fram lite priser... förra gången jag gjorde det så var det inte hos plastik kirurgen så det kostade mig ingenting.

• Nides

carma: det var så jag gjorde förra gången. Gick genom skolsystern faktiskt. Men jag tror att det är svårare nu för tiden. Dessutom så är det lång väntetid. Jag fick vänta 14 månader och då var det i Halmstad.

• Nides

godmorgon, eller goddag!

Idag mår jag bra. sitter o dricker kaffe o slösurfar lite.
    hoppas att alla sjuklingar mår bättre idag.
    Mina tre positiva.
    1. Ny spännande vecka på G.
    2. Det är lön snart.
    3. Har sovit så gott.

• Nides

Hej hej...

Det ska bli kul o träffa några av ER. Resten träffar jag ju senare i veckan!

Oh jag vill oxå gå på babymässa.

• Nides

Godmorgon

TAck för fikastunden igår. Lika mysigt som alltid även om ljudnivån kunde vara lägre.
    Ab: vad tråkigt att du känner dig skruttig. Du få dricka mycket vätska och håll dig varm.

Jag såg inte presskonfransen. Men ville gärna ha sett det. Älskar bröllop oavsett om det är kungabröllop eller kändisbröllop.

• Nides

Godmorgon mina damer.

Hoppas att alla mår bra. Själv har jag mått sådär de sista dagarna. känt mig allmänt nere och mått illa med. Suck. Men idag ska det minsann bli ändring på det. Jag har bestämt mig att jag ska må BRA!!!!

Så idag är det stor städning. Vi ska ha några vänner över på middag och de är katt allergiker. Så vi dörren serveras det zyelex innan de är innanför dörren. Det funkar faktiskt ganska bra. Men jag ska FÖRSÖKA eliminera det mesta av katthåren.

• Nides

Godmorgon mina damer.

Hoppas att alla mår bra. Själv har jag mått sådär de sista dagarna. känt mig allmänt nere och mått illa med. Suck. Men idag ska det minsann bli ändring på det. Jag har bestämt mig att jag ska må BRA!!!!

Så idag är det stor städning. Vi ska ha några vänner över på middag och de är katt allergiker. Så vi dörren serveras det zyelex innan de är innanför dörren. Det funkar faktiskt ganska bra. Men jag ska FÖRSÖKA eliminera det mesta av katthåren.

• Nides

Jag vet inte vad det var som var jobbigt.. det var bara allmänt.
    KLart jag kommer imorn med mina köttbullar o filladelphiaost.

• Nides

Godmorgon...

Ska hoppa in i duschen. Vi ses snart.
    Ville egentligen bara var först med att skriva. Det var länge sen.

Pözz

• Nides

GOdmorgon!

Idag är det fredag... tjohho....
    Även om jag inte jobbar så älskar jag fredagar.
    Hoppas att alla har det bra.
    Nibla: va tråkigt det med mammaledigheten, hoppas att det ordnar sig.

Linum: Det är nåt vi oxå borde göra ordna med bank o försäkringa...

Apropå vädret.. så måste jag säga att jag älskar det, men jag tror att det beror på att jag sitter inne.

• Nides

hej o ho!!!

Sol idag... fast det blåser en del, men det gör inget för att SOLEN SKINER!!!!
    Ville bara önska alla en bra dag.

Kram

• Nides

Hallå i stugan!

Hoppas att alla har det bra i solen.
    Det ska bli kul o träffa de flesta av er.

Nu ska ut i solen igen.
    Förresten har kollat va jag får ut i skattepengar. Tjohoooo...

• Nides

Linum: jag lever..

Det är sååå skönt med skattepengar. Det känns verkligen som o vinna på lotto. Lite över 12000 får jag tillbaka. Men jag betalade skattetabell 33 hela förra året så det är därför.

Få se hur mycket J får tillbaks. Han är upp i Piteå i två veckor. Så han har ingen internet ännu. Skulle fixa det imorgon.
    Vilka ska med på fredag?? och vilken tid var det?

• Nides

Godmorgon.

Idag är det våffeldagen... MUMS. Älska min födelsedag. Jag få alltid våfflor nämligen.

Tack tack för gratilationerna.

tre positiva,

1. Solen skiner
    2. Det är våffeldagen
    3. Jag mår bra

• Nides

Godmorgon.

Tack tack alla.

Och GRATTIS till både Nibla och bauti. VA SKÖNT!

Frujj; Fy vilken IDIOT. Vi pratade om just detta häromdagen men min familj. Min mamma blev magsjuk förra veckan. Hon gick inte hemifrån förrän 48 timmar efter att hon hade blivit friskt. Så då tänkter man om alla verkligen gjorde så, så hade magsjukan aldrig spridits så som det gör.

Oh så skiner SOLEN idag med. Helt underbart

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas