• Linum

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Nides har inte hört av sig.

Min svärmor är ju expert på att tycka och tänka om städning och fönstertvätt, trots att hon inte har dammsugit på 30 år (det gör M:s pappa) och betalar för att få fönstren tvättade...

Nu har M varit i Trollhättan och hämtat vår nya bil. Den har varit på rekond den här veckan (=bilspa) .

• Linum

Jo, men då lämnade vi ju Passaten för rekond. Idag hämtar vi den igen.

• Linum

Tack för fikat, Tezz!

Alltid lika trevligt att se er (och de små knattarna).

M håller på med kanelbullsbak, så det luktade himmelskt när jag kom hem. MMMmmmmmmm

*pussar på alla flickorna*

• Linum

Har lagt upp receptet på kasslergratängen på bloggen.

• Linum

Bra match! Fast attans vad svåra Hrvatska var...

Imorgon ska vi gå på Mary Poppins, tänkte vi. Hoppas att ni andra också får en trevlig kväll!

Kraaaam

• Linum

Vi var på Operan i fredags och såg Mary Poppins. Kanonbra! Ta lite ledigt en kväll och gå och njut. Fantastisk upplevelse!!

• Linum

Tezz: Jag har tre kataloger kvar att göra... Norska, danska och engelska. Finska och svenska är färdiga för denna gång. Synd bara att man upptäcker fel ju fler gånger man läser... Har dock bestämt mig för att inte bry mig. Kan inte de som ska korrläsa korrläsa ordentligt är det inte mitt problem!

• Linum

Instämmer med ovan sagda: Tack för en mysig fika. Kul att Nides kunde vara med (och att hon lyckades ta sig igenom hela fikan utan att springa på toa )...

Idag har vi tagit en promenad ute vid Önnered/Fiskebäck. Väldigt fint!

Må gott.

• Linum

Frujj: Akta dig för Panocod! Jag gick omkring som i en dimma och var sjösjuk i ett par dagar på grund av just Panocod. De innehåller kodein, som omvandlas till morfin i kroppen...

Idag är jag hemmajobbare. Skönt att få gå upp 7

Någon här?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas