• Linum

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Det bästa med att jobba hemma är att man kan sitta i morgonrock och fårskinnstofflor fram till lunch. Att man dessutom får ha en katt i knät hela dagen gör ju inte sken sämre!

Skulle du iväg den här veckan eller var det nästa?

• Linum

Vad sägs om sista helgen i februari?

• Linum

M började i måndags. Skönt för alla parter. Han mår inte bra när han inte får jobba och känna sig lite viktig

Tänkte på 28/2. Kan det passa?

• Linum

Jaha! Då får det bli i mars då. Då kan jag alla helger.

• Linum

Jag har världens bästa arbetskamrater! De är så snälla mot mig. Säger aldrig emot, tycker att jag är det bästa som finns och älskar när jag killar dem bakom öronen...

Gösta och Majsan är det bästa som finns!

• Linum

Hoppas att ni hade det bra! Hade varit skönt att åka till varmare breddgrader just nu, men det får vänta. Nästa vår blir det nog en långresa för vår del. Sommaren 2009 ska tillbringas på resande fot i Sverige. Har sett alldeles för lite av det landet...

• Linum

Frujj: M har samma tjänst på Volvo som han hade innan, fast han jobbar för en annan konsultfirma. Volvo ville ju inte ha någon annan än han på den positionen, så han är kvar. Tillval PV jobbar han på.

Jag tror inte att de tänker ordentligt när de skriver ut en del preparat... Är inte heller förtjust i piller. Har hellre lite ont. Det var ju inte ett piler som bet på mig förra året, fastän jag hade hästtabletter mot smärta. Bättre att lida...

• Linum

Jag fixar med detsamma!

Maila maten nu så knåpar jag ihop något bra.

• Linum

10 000 kr! För tyg, aluminium och gummi! Hutlöst...

*vinkar till nides*

...och alla andra

• Linum

Nu har ju alla tagit helg härifrån, så då passar jag på att logga in

Jag vill också lista 3 positiva saker!:
    1. Det är På Spåret ikväll
    2. Mina myspissar ligger och kramas i sängen med ben och svansar runt varandra
    3. Det ska bli fint väder i helgen = promenader vid havet

Bauti: De kommer ju att bli dödspolare! Djur har ju inte förmågan att döma folk efter utseende, och eftersom Linus är äldst är det ju han som bestämmer! *fnissar åt bilden av Linus som försöker uppfostra jättevovven*

Frujj: Jag har recept på supergoda fiskbiffar à la Thai. Lägger receptet på bloggen.

Nibla: Vad duktig du är med dina kilon! Jag är imponerad. Jag önskar att jag hade viljan/lusten/orken/motivationen/hjärnan... ja ja...

Trevlig helg på er!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas