• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Nibla: Det finns en sida där du hämtar bakgrunder. Tyvärr är sidan ur funktion för tillfället. Jag som skulle slänga ut julen och allt på min blogg. Men när den är tillbaka så finns det en liten ikon längst upp på vänster sida på våra bloggar som tar dig till sidan. Du kan klicka på krysset redan nu så kommer du till deras blogg under tiden.

Kul med babysimmet. Du får berätta sedan hur det var.

• Carma07

Nibla: Var precis inne på min blogg och såg att sidan är igång igen. Bara att sätta igång.

• Carma07

Ab: Nä, varför ska vi vara avis på henne? Det förstår jag inte.

Var det inte fika hemma hos Tezz den 24:e? Eller minns jag alldeles galet? Skrev ju aldrig upp det. Jag kan iofs tänka mig en till fika innan det, men kvällarna passar mig lite dåligt än så länge.

• Carma07

17:e kanske det var? 24 kändes lite långt bort. Bäst att scrolla tilbaka i tråden och kika lite.

• Carma07

Den 17:e var det vi pratade om med reservationer för Abbes surdegsbak.

• Carma07

Nibla: Det är farligt lätt att fastna på den sidan. Och lättare blir det inte när man lider av beslutsångest.

Tezz: Jag är också flexibel, men tar det gärna tidigare på dagen. Lilltjejen blir trött på kvällen och vi håller på att försöka skaffa oss lite kvällsrutiner. Vi kanske kan kolla med Nides för jag har för mig att det berodde lite på tiden om hon kunde komma. Frujj har ju sjukstuga igen, men vi får hoppas att de hinner bli friska och kan komma.

• Carma07

Tezz: Gärna tidig eftermiddag kanske. Kan vi inte höra med Nides vilken tid som hon kan och se om vi kan anpassa oss efter det. Vore så kul om hon också kom med eftersom hon inte hänger med så mycket på tråden just nu.

• Carma07

Nibla: Lite frågor till dig ang barnrytmiken på mailen.

• Carma07

Nä, nu har jag inte tid med er längre. Lilltjejen som bokstavligt talat sparkade mig ur sängen i morse har sovit som en gris nu hur länge som helst. Snart måste jag väcka henne om vi ska hinna iväg.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas