• Linum

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Jag vill inte verka fördomsfull, men hur många svensson är mellan 165-170 cm långa?..

Nu ska jag till sjukgymnasten och sedan till gymmet.

Vi hörs!

• Linum

Tezz: Det är supersnyggt med väggord. Vi hade funderingar på det när vi målade om i köket, men det blev liskom aldrig av.

Nibla: Din käre make jobbar med en gammal kursare till mig från Halmstad. När jag träffade henne för något år sedan tyckte jag att jag kände igen namnet på företaget hon arbetade på, och det var ju inte så konstigt... Sandra Larsson heter hon. Världen är bra liten ibland

Bauti: Jag saknar dig! Kan du fika på tisdag?

• Linum

*visslar en stump*

Var är alla morgonpigga människor idag då? Det kanske bara är jag som är pigg och nyter en snöig fredagsmorgon som den här.

Jag vill också vara lite positiv...

1. Det är fredag
    2. Det är snö
    2,5. Ikväll är det finalen på På Spåret (egentligen inte så positivt, eftersom det då är sista avsnittet...)
    3. Min lunchlåda består av ugnsstekt strömming, potatis och lingon = gott!

• Linum

Nibla: Ja, det är då sannerligen inte lätt för alla våra karlar att hålla ordning på brudarna... Tezz var innan "kinesen", Mia var innan "mia & rikard mia", carma "gråbo du vet", nibla "de som har det lilla huset i Lerum". De andra lyckades han lära sig, men det beror nog på att vi inte känner några fler frujj, addiz, nides och bauti.

Jag skrev på Sandras facebook igår, det var nog därför hon frågade

Abbe: Trist med förhållanden som är på glid. Ibland är det till det bättre, men det känns ju aldrig bra. Det är inte hon med köket va?..

• Linum

Tezz: Kinesen var aldrig ett smeknamn - det var ett missförstånd...

Mina missar snarkar så det står härliga till i gästsängen. Mysisar.

Abbe: Du HAR stort kök!

• Linum

Bauti: Vilken sjukgymnast går du till?

• Linum

Jaha. Jag går till Aktiv sjukgymnastik inne i Mölndals Centrum. De är kanonbra!

Man kan väl säga att dina dag består av 4 positiva saker

• Linum

Nibla: Har du ingen cd-skiva med skogsljud och lite trafikbuller som du kan sätta på? Hon kanske somnar av det

• Linum

Frujj: Stå på dig! Alla jag känner som har haft 3 är missnöjda på ett eller annat sätt... De verkar inte ha varken hyfs eller smarta lösningar på någonting.

Nu är det snart helg!!! Jag satta på datorn vid 0530 i morse, så då kanske jag kan få sluta vid 4, eller hur?

• Linum

*funderar på hur frujj ser ut i tuppkam*

haha

Nu ska jag dricka kaffe.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas