• Linum

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Bra frujj! Så länge du har tuppkam (tuppé? ) är du i alla fall ingen chicken...

• Linum

Trevlig helg!

Abbe: Jag hör av mig imorgon om spelet.

• Linum

"Vi reserverar oss från EVENTUELLA tryckfel & prisändringar
    i VÅR prislista". Låter lite bättre, men det är en smaksak.

Skriv aldrig vårAN och erAN. Det är talspråk. VÅR och ER heter det.

Dagens språklektion är till ända

• Linum

Bauti: Haha, ja det var verkligen en sida för dig

• Linum

Hej girls!

Mina tre positiva:
    1. Jag ska snart äta fisksoppa
    2. Vi har haft en trevlig helg hemma i Dalsland
    3. Det vankas ett avsnitt av Hells Kitchen till maten

Vi har varit hemma hos mor & far i helgen. Trevligt med mycket tjat och vin och spel och sen kväll och... ja allt möjligt som vanligt.

Nibla: Krya på dig! Äckelpäckel att ha magsjuka, även om jag aldrig haft det själv (har bara varit matförgiftad mig veterligen).

Vi syns på tisdag, en del av er!

• Linum

Inside information må jag säga!

Varför skulle de vänta ett år när inga andra kungligheter gör det?..

Tack för pratstunden. Alltid lika kul att se er, även om det saknades tre glada töser.

M gillade inte heller semlan..

• Linum

Nibla: Jag kunde ju kommentera ditt inlägg... hmmm... Loggade in på g-mailen och valde att kommentera med googlekonto.

Idag blir det hemmajobb. Ikväll kommer min syster och då blir det tapas, rödvin och en bra film. Den stackarn behöver lite underhållning... Hon har 20 personer under sig där alla ska ha sina medarbetarsamtal på 1 vecka... Hon har ju precis blivit chef och har ingen aning om hur hon ska göra.

M bakade kanelbullar till henne igår så att hon ska bli på bättre humör.

Förresten, är det någon som vill komma hit och fika under dagen? Promenad vid Delsjön kanske? Och kanelbullar till kaffet

• Linum

Ja just det ja, det var idag. Nej, det tar nog lite för lång tid i anspråk att åka ut till dig. Jag måste ju jobba också (försöker intala mig själv det...) Tack för inbjudan dock!

Ha en trevlig babybabbelfika!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas