• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Nides

Godmorgon!

det är härligt men det ser sååå kallt ut.
    Men jag borde ge mig ut på en promenad. Jag har börjat växa sakta men säker.

Frujj o Nibla: skönt att bli av med alla babykilon.

Gillar era dagens positiva.
    Så jag hänger väl på när jag kommer på nåt.

• Ab fab

Bra saker idag
    -fantastiskt vacker utsikt. Älven är blå, solen skiner och det är rimfrost
    -jag skall bara jobba en kort stund till
    -allahjärtansfika med vänninorna i morgon

• Ab fab

i morgon skall jag fika med väninnorna på Chocolat o sen blir det middag med maken. Sushi, dumplings o chokladfondue i källaren

• Frujj

Lustigt, i den alltom mat som kom igår så var det tema Brunch. Har förresten inte hunnit kolla på mailen som gick runt igår. Ska försöka göra det senare, nu måste jag ta tag i mitt otacksamma liv som tonårsförälder *suckar djupt*

• Ab fab

Vilket bra nummer av allt om mat- hoppas du får tid att krypa upp i soffan med den o gott rykande te *skickar lugn o ro till Hisingen*

• FruTez

nides: Imorgon ska jag städa och fixa. Inget speciellt... vi brukar inte fira alla hjärtans dag utan spara firandet till den 27:e istället. Vi har bestämt att det är våran "blev-tillsammans-dag"! I år firar vi 7 år!

• FruTez

Nides: Vad ska du själv göra imorgon?

• FruTez

Frujj: Lägger upp receptet i helgen!

• Nides

Frujj: ska iväg o köpa allt om mat. Brukar inte köpa mattidningar. Men kanske kan börja med det.

Tezz: VI ska inte göra så mycket. Ska göra goda hamburgare och coleslaw och göra alkoholfria drinkar och titta ¨på MÅNS!!!!!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas