Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Hej
Nibla. Inte tänka tänk om....
Det finns en mening med allt.
Det viktigaste är att alla lever och mår bra.
Lägenheten är inte såld än. Det var därför jag undrade om dom behövde boende. Den är ju delvis möblerad oxå. Det som fattas är en soffa och tv.
I morgon blir det att köra maken till flyget på morgonen. Sedan är det dammiddag kl 18 hos mig. Om det är någon som är ensam är ni välkomna att jojna.
tre possetiva
Kunde sova ut
vackert väder med rimfrost på alla träden och is+snö på sjön
Linus skall få en bror
tur att det inte var Pontus som skulle få en.. bror alltså
Mina damer- jag ber att få önska er en härlig helg. Nu skall jag gå hem. Puss på er!
Hihihi
Då hade jag nog dött
Tjingeling
Mina tre positiva
1. Hyfsat fint väder idag med.
2. Min snuva är mycket bättre idag.
3. Tacogratäng och Let's Dance ikväll.
Nibla: Håller med Bauti, tänk inte "tänk om". Det är frågor du aldrig kommer få svar på.
Bauti: Ska ni skaffa en hund till?
Ab: Ha en trevlig helg du också.
Carma
Min syster skall få ta över en liten vovve på 8 månader. Men frågan är om Linus kommer bli ihjältrampad. Kolla in länken
vovve.net/Raser/facts.asp
Den är helt svart med vitt bröst.
Bauti: Åh, nu blir min make avundsjuk. Han vill gärna också ha en sådan hund.
Vi (jag & min syster) hade en sådan innan Linus.
P har redan portat den här hemma.
Nu har ju alla tagit helg härifrån, så då passar jag på att logga in
Jag vill också lista 3 positiva saker!:
1. Det är På Spåret ikväll
2. Mina myspissar ligger och kramas i sängen med ben och svansar runt varandra
3. Det ska bli fint väder i helgen = promenader vid havet
Bauti: De kommer ju att bli dödspolare! Djur har ju inte förmågan att döma folk efter utseende, och eftersom Linus är äldst är det ju han som bestämmer! *fnissar åt bilden av Linus som försöker uppfostra jättevovven*
Frujj: Jag har recept på supergoda fiskbiffar à la Thai. Lägger receptet på bloggen.
Nibla: Vad duktig du är med dina kilon! Jag är imponerad. Jag önskar att jag hade viljan/lusten/orken/motivationen/hjärnan... ja ja...
Trevlig helg på er!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Hej♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Nu är jag gräsänka i en vecka. Körde maken till Landvetter. Han skall till Val d'lsere och åka skidor.
I kväll blir det ett himla kackel här, tjej middag.
I morgon blir det att åka och kolla in Diva. Linus nya lilla syster. Eller stora systre?!
Jag fick en alla ♥-dag present av maken. En kabinväska. Har nämligen letat efter en i Thailand men hittade ingen smart och snygg. Den var svart, men han påpekade att det även fanns i rosa. Tänkte kolla in den rosa i alla fall för att se att man inte ångrar sig sedan.