Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
ja gör det fruJJ. en jätteviktig diskussion
var på cool restuarang igår. idag är det bara möten
ja gör det fruJJ. en jätteviktig diskussion
var på cool restuarang igår. idag är det bara möten
Tjingeling
tack för härlig fik aidag. O himla bra att du inte kräktes N
Vilket bra fik du hittade Linum- Chocolat på Grönsakstorget. Mums.
Nu väntar SATCfilmen o cosmos med maken
Så synd att vi missade dig i stan Nibla. Chocolat var verkligen att rekommendera.
Igår blev det slapparmiddag hemma, sen Cosmos och SATCfilmen på DVD med maken.
Idag har vi fixat hemma, promenerat i Slottskogen med Knut o sen varit hemma hos mamma. Lagat lite saker åt dem o klätt om stolar. Nu sitter jagar o slöar- laddar inför veckan.
Jobb väntar, Tyskland tisdag o onsdag, skolkonsert med tonårsA på torsdag. Måste hinna med träning!
O tack snälla Fru T för att du påminde mig om det var fika den 7 mars... inte på lördag... På lördag är det första melodifestivalsomgången... dammiddag o paljetter väntar
Hej snygging
Vi har längtat efter dig Bauti. 7 mars kommer Addiz ner till Göteborg/civilisationen o då skall vi träffas. Hoppas du kan vara med
Låter som en skön morgon. jag kommer inte riktigt igång här på jobbet. sitter o vänder mina mappar men får ingen riktig "action"....
Låter som en skön morgon. jag kommer inte riktigt igång här på jobbet. sitter o vänder mina mappar men får ingen riktig "action"....
omni vill göra bilder med antiklook
labs.wanokoto.jp/olds
förvisso på japanska men man begriper ändå
hihi... det såg jag inte ens
pysselmässa.... skall informera mina kollegor. De medelålders juristerna trodde inte sina öron när de hörde att det fanns pysselmässor
Jag är så otroligt oinspirerad att jobba idag