• Ab fab

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

mums.. Eriksberg. Lunch där någon dag? jag kan ta båten över.

• Ab fab

om man skall leta efter begagnat utebord var skall man leta: tradera? Vad söker man på? Trädgårdsbord? Utemöbler? Fler ideer !

• Ab fab

jaaa sushilunch på Eriksberg... me likie!

aj fasiken.. va ont det måste gjort i fingret. *blåser läkande*

• Ab fab

God morgon
    vilken film såg du Nibla?

Glömde träningskläder idag så ingen yoga.Grrr.

Helgen har varit bra. Konfirmation o slappa hemma. Igår var vi på Nääs. Promenad o fika. Hämtade tyget till min fåtölj. Grymt snyggt

Nibla... vilka läskiga människor. O vilken drulle till man

• Ab fab

men visst var den bra. Blev förvånad.

• Ab fab

himla trevlig fredagkväll förresten. Skrattar fortfarande åt bordsgrannarnas öron när vi diskuterade män o sex

• Ab fab

Samantha??? jag??? *snörper lite på munnen* Hmm jag brukar alltid bli Miranda

men vi bestämde oss för att ha SATC maraton en dag. Drinkar, amerikansk mat o massa avsnitt av SATC

• Ab fab

sista avsnittet.. då bölar jag alltid. Samma sak med det avsnittet där Big har förlovningskalas med Natacha......

• Ab fab

Carma- det blir lite tajt med tid för pyssel verkar det som. jag skulle ju göra blommor till påsk.

• Ab fab

onsdag kväll eller kanske söndag. Skulle det funka?

• Ab fab

Åh va roligt bauti att du hade så många kunder. Hoppas några blir stammisar.

Carma- satsar på onsdag men vi kan väl höras

• Ab fab

Tjingeling
    Nibla- va duktig du är. Ingen tvekan inför bikini 2009 alltås

jag har varit hos tandläkaren.brrrr.... det blev dyrt

• Ab fab

God morgon. Läste skämtet i GP o hörde i radion men har inte hittat på något själv

Igår var maken o jag en sväng på Röhska. Lite fika o utställing. Inte dumt alls.

carma- vi pratade om pyssel idag. Funkar det?

• Ab fab

hihi.. Nibla. Så gott det är att trycka till sådana människor O så bra att kommentaren kom vid rätt tillfälle. Jag lyckas alltid komma på de bra kommentarerna när jag kommit hem....

• Ab fab

jag har köpt lite papper i vårfärg (en storinvestering av 11 kr*s*) När passar det att jag kommer?

• Ab fab

det går buss till Gråbo fr centralen strax efter 17- jag åker direkt från jobbet. Jag försöker ta den.

R är på krogen med japanska gäster ikväll. Jag fick gå med om jag ville men tackade nej. Jag orkar inte le en hel kväll

• Ab fab

förresten- var på Wettergrens på Avenyen igår (eller Bokia som det heter numera) De hade rea på en massa scrap-kit

• Ab fab

vad är det med män o grillning... nåt skumt

tezz- skall vi rymma. Käka glass istället?

• Ab fab

Carma- såg lite fel. Jag är i Gråbo 1800. Hoppas det funkar

//

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas