Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
mums.. Eriksberg. Lunch där någon dag? jag kan ta båten över.
mums.. Eriksberg. Lunch där någon dag? jag kan ta båten över.
om man skall leta efter begagnat utebord var skall man leta: tradera? Vad söker man på? Trädgårdsbord? Utemöbler? Fler ideer !
jaaa sushilunch på Eriksberg... me likie!
aj fasiken.. va ont det måste gjort i fingret. *blåser läkande*
God morgon
vilken film såg du Nibla?
Glömde träningskläder idag så ingen yoga.Grrr.
Helgen har varit bra. Konfirmation o slappa hemma. Igår var vi på Nääs. Promenad o fika. Hämtade tyget till min fåtölj. Grymt snyggt
Nibla... vilka läskiga människor. O vilken drulle till man
men visst var den bra. Blev förvånad.
himla trevlig fredagkväll förresten. Skrattar fortfarande åt bordsgrannarnas öron när vi diskuterade män o sex
Samantha??? jag??? *snörper lite på munnen* Hmm jag brukar alltid bli Miranda
men vi bestämde oss för att ha SATC maraton en dag. Drinkar, amerikansk mat o massa avsnitt av SATC
sista avsnittet.. då bölar jag alltid. Samma sak med det avsnittet där Big har förlovningskalas med Natacha......
Carma- det blir lite tajt med tid för pyssel verkar det som. jag skulle ju göra blommor till påsk.
onsdag kväll eller kanske söndag. Skulle det funka?
Åh va roligt bauti att du hade så många kunder. Hoppas några blir stammisar.
Carma- satsar på onsdag men vi kan väl höras
Tjingeling
Nibla- va duktig du är. Ingen tvekan inför bikini 2009 alltås
jag har varit hos tandläkaren.brrrr.... det blev dyrt
God morgon. Läste skämtet i GP o hörde i radion men har inte hittat på något själv
Igår var maken o jag en sväng på Röhska. Lite fika o utställing. Inte dumt alls.
carma- vi pratade om pyssel idag. Funkar det?
hihi.. Nibla. Så gott det är att trycka till sådana människor O så bra att kommentaren kom vid rätt tillfälle. Jag lyckas alltid komma på de bra kommentarerna när jag kommit hem....
jag har köpt lite papper i vårfärg (en storinvestering av 11 kr*s*) När passar det att jag kommer?
det går buss till Gråbo fr centralen strax efter 17- jag åker direkt från jobbet. Jag försöker ta den.
R är på krogen med japanska gäster ikväll. Jag fick gå med om jag ville men tackade nej. Jag orkar inte le en hel kväll
förresten- var på Wettergrens på Avenyen igår (eller Bokia som det heter numera) De hade rea på en massa scrap-kit
vad är det med män o grillning... nåt skumt
tezz- skall vi rymma. Käka glass istället?
vi rymmer nästa vårdag istället
Carma- såg lite fel. Jag är i Gråbo 1800. Hoppas det funkar
//