• Ab fab

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Silvis är mysigt. Längesedan jag var där men meze är gott.

Linum- nästa musikquiz kan väl du komma till förorten? Man får vara fyra i ett lag... Skall vi göra ett lag du , Tezz, Nibla o jag?

Bauti- vilken bra anledning att vakna. Kyssar på sängkanten är nyttiga

• Ab fab

Va bra Nibla. Jag tror nästa gång var 28 maj men om jag har almanackan under kontroll är jag i Tyskland då. Men när hösten sätter igång tycker jag vi skallgå. Hur trevligt som helst

• Ab fab

vilken skit. du kanske skall ta en boxaerobisklass för att få ut lite agression Hoppas du är snäll i kväll

• Ab fab

Åh Bauti då är underbar... inte enbart Foppa med glitter utan även päls I likie

• Ab fab

men du är verkligen the queen of pimpade foppatofflor

• Ab fab

men du är verkligen the queen of pimpade foppatofflor

• Ab fab

jag gjorde en grym kikärtsgryta - curry, hemgjord chutney, lök, kikärtor och matyghurt. mums

skall äta lunch på närbeläget försäkringsbolag. ingen vidare mat men trevligt sällskap

tar du med kamera kväll?

• Ab fab

jag gjorde en grym kikärtsgryta - curry, hemgjord chutney, lök, kikärtor och matyghurt. mums

skall äta lunch på närbeläget försäkringsbolag. ingen vidare mat men trevligt sällskap

tar du med kamera kväll?

• Ab fab

jag var på Skade och partiförsäljning på Kämpegatan här vid jobbet, de sålde danska designprylar. Eva Solo, George Jensen, Zone, Rosenthal you name it. Så behöver ni glas, vaser, kastruller o så där var det urbilligt

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas