• Ab fab

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

nix. imorgon tränar jag på lunchen. torsdag kan funka. fredag har jag semester

• Ab fab

då hörs vi torsdag morgon o ser hur det ser ut

• Ab fab

God morgon
    frujj- hoppas du hittar lite energi till dig själv. Våren kommer o det brukar ju hjälpa lite. Om du har vägarna förbi kontoret kan vi väl lunch någon dag

Bauti- så flitig du varit. Den svarta klänningen är grymt snygg. Intresserad av att titta på lanvinskorna- snygga

• Ab fab

Carma
    när vi var på pyssel hos dig förra året så hade du en stans för blommor. De var jättefina o jag skulle vilja ha sådana som påskpynt. Tror du vi kan fixa någon dag?

• Ab fab

va mysigt med barnfri kväll. O himla klokt att dejta sin make ibland

• Ab fab

luta dig mot en vägg, njut av solen o drick lite te Frujj. Sägg till när du har vägarna förbi oss vid älven.

• Ab fab

de behöver väl inte läsa annonserna då... så länge inte de på som har BT klagar på dig så är det ju ok

Om vi syns i morgon får du gärna ta med skorna. de ser coola ut

• Ab fab

Att läsa hemlige kocken ändrar matvanor. vi köper allt bröd numea hos en lokal bagare. Mycket godare, nyttigare och inte alls dyrt. De skär upp bröden i skivor så det är bara att frysa in

• Ab fab

körde spinning på lunchen. helt slut. röd som en nykokt kräfta i ansiktet.

carma- hoppas vi kan få ihop en stund som det passar att ses. Säg bara till

• Ab fab

en hel ananans? hmmm... man måste bli extremt pigg om inte annat Lycka till med samtalet med chefen.

jag var på fika med några vänner igår. Soho med scones o mysiga soffor. Sen blev det att åka hem. Packa, fixa mat o plocka ordning lite. I kväll åker jag till Stockholm.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas