Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
nix. imorgon tränar jag på lunchen. torsdag kan funka. fredag har jag semester
nix. imorgon tränar jag på lunchen. torsdag kan funka. fredag har jag semester
då hörs vi torsdag morgon o ser hur det ser ut
God morgon
frujj- hoppas du hittar lite energi till dig själv. Våren kommer o det brukar ju hjälpa lite. Om du har vägarna förbi kontoret kan vi väl lunch någon dag
Bauti- så flitig du varit. Den svarta klänningen är grymt snygg. Intresserad av att titta på lanvinskorna- snygga
Carma
när vi var på pyssel hos dig förra året så hade du en stans för blommor. De var jättefina o jag skulle vilja ha sådana som påskpynt. Tror du vi kan fixa någon dag?
va mysigt med barnfri kväll. O himla klokt att dejta sin make ibland
luta dig mot en vägg, njut av solen o drick lite te Frujj. Sägg till när du har vägarna förbi oss vid älven.
de behöver väl inte läsa annonserna då... så länge inte de på som har BT klagar på dig så är det ju ok
Om vi syns i morgon får du gärna ta med skorna. de ser coola ut
Att läsa hemlige kocken ändrar matvanor. vi köper allt bröd numea hos en lokal bagare. Mycket godare, nyttigare och inte alls dyrt. De skär upp bröden i skivor så det är bara att frysa in
körde spinning på lunchen. helt slut. röd som en nykokt kräfta i ansiktet.
carma- hoppas vi kan få ihop en stund som det passar att ses. Säg bara till
en hel ananans? hmmm... man måste bli extremt pigg om inte annat Lycka till med samtalet med chefen.
jag var på fika med några vänner igår. Soho med scones o mysiga soffor. Sen blev det att åka hem. Packa, fixa mat o plocka ordning lite. I kväll åker jag till Stockholm.