Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Godmorgon
Ab: Vad spännande att kidnappa sina vänner.
Den här veckan är fullbokad och idag är det föräldrautbildning. Har inte kommit på några tre positiva ännu. Inte för att jag tycker det är pest och pina idag utan bara att jag inte har hittat dem ännu.
tre positiva idag... ja inte är det frisyren....
-fika i morgon
-bokrean börjar i morgon
-yoga idag
godmorgon, eller goddag!
Idag mår jag bra. sitter o dricker kaffe o slösurfar lite.
hoppas att alla sjuklingar mår bättre idag.
Mina tre positiva.
1. Ny spännande vecka på G.
2. Det är lön snart.
3. Har sovit så gott.
Hej
Skall snart till salongen. Dock inga kunder Det är tomt på den fronten.
Håret mitt skall fixas.
Så de där tre positiva finns inte just nu.
Morsning!
Förkylningsmonstret har tagit ett rejält tag om lilla mig så jag är hemma från jobbet och kurerar mig. Fattar verkligen inte att jag kunde bli förkyld igen knappt 1,5 veckor efter att jag blivit frisk från den andra förkylningen? Fel på mitt imunförsvar måntro? Får väl proppa i mig allt i vitaminburken och köpa på mig ett lager handsprit, haha!
Jag hoppas att kranen har slutat läcka till imorgon. Vill verkligen fika med er töser!
Nibla: Hoppas att du mår bättre idag!
Carma: Jag testade att pimpa ett ljus igår, jädra va kul! Hade ingen stämpel i den stilen jag ville ha, så jag tog två magnoliastämplar. Maken sa "wow va häftigt" när jag visad upp det och jag sitter nu och väntar på inspiration för att göra ytterligare ett. Längtar tills jag kommer åt en pysselaffär, för jag vill köpa ny stämpel att pimpa med!
Nu ska jag snyta mig igen (för enmiljardhundrafemtionde gången) och krypa ner i soffan igen! Hej så länge!
Hej på er!
Mår mycket bättre idag, har till och med fått i mig två rostade mackor med ost. Maken är hemma idag så lillan får gå på babysim.
Jag har dock fortfarande ont i ena bröstet, får kolla upp det imorgon när jag ändå ska på cellprov på MVC.
Nibla: Skönt att höra att du är bättre.
Tezz: Visst är det kul!! Kommer det bild på bloggen?
Bauti: Tråkigt att kunderna lyser med sin frånvaro. Det vänder nog snart när folk vill göra sig vårfina.
va kul med ljusen. Kan någon hjälpa mig göra sådana? Hade varit lite coolt med vapenskölden på dem
Nibla- bra att du mår bättre. Ta det lugnt o vila dig ordentligt. Blåbär är bra för klena magar
Hej hopp
Nu har jag varit på vaccinationsmott och Lillebror har fått sin pneumokockspruta och jag blev 750 kr fattigare.
Nibla: Skönt att du är bättre!
Hoppas Tezz kryar på sig snart också.
Vart är fikan imorgon? Jag är så himla sugen på att träffa er, men tror inte jag kan komma tyvärr men ifall ifall.
18 på Brogyllen för den som känner för det. Vill man ha semla så förbokar jag dem idag