Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Tjingeling
Nu sover lilltjejen så en snabb koll på vad ni har för er idag.
Jag kollade också lite grann igår på Victoria och Daniel coh tycker det är kul att kolla på sådana bröllop. Kollade på det danska och spanska som var för några år sedan.
Igår var jag iväg på en jättetrevlig fika hemma hos en av tjejerna från sångstunden. Det är sportlov därifrån, men vi tyckte det skulle vara kul att träffas ändå.
Idag blir det en tur till bvc för sedvanlig mät och väg plus 6-månaders läkarbesök.
Har varit ute på en lååååång promenad. Gick förbi ditt hus Ab!
Ska snart bege mig in till stan.
vinkade du till huset Hoppas det såg ok ut- snart kommer ju balkongräcket också
Carma- vet att vi pratade om att beskära äpple träd o en av dina släktingar var duktig på det. Går det att hyra henne?
Mornings, hemma dag. Jobbar härifrån men känner att förkylning är på gång, Inte kul alls
Good Morning!
Idag hade jag planerat att träna men tror jag ångrar mig.....Måste nämligen hämta bilen genom att promenera ner till centrum. Inte direkt så lockande i detta sketvädret.......
Men skönt ändå med träning......
vilket snöväder... eller precis var. Nu regnar det igen
Godmorgon
Vi ställde precis in vår promenad idag. Känns inte som något väder för det precis. Det får bli en mysig innedag istället.
Ab: Sjuk igen? Vad trist. Krya på dig. Skönt att kunna stanna inne en sån här dag även om man jobbar hemma.
Ab igen: Det är svärmor som är bra på äppelträd. Vet dock inte när hon kommer hit nästa gång. Det kan kanske dröja med tanke på att vi åker upp i slutet av mars.
nja sjuk kanske jag inte är men vill inte bli. brukar ju ha en tendens att gå till jobbet för långe
Svärmor var det- synd att hon inte kommer ner
Hej girls!
Jahapp... då var man hemma igen! Helt otroligt alltså. Jag lyckades ta mig igenom gårdagen eftersom jag inte behövde prata så värst mycket för jag satt i receptionen. Min kollega tog telefonen och jag skötte allt annat. Idag däremot så hade jag 100% växelarbete och efter 45 min. så lät jag värre än en kråka och var tvungen att erkänna mig besegrav av förkylningen. Det var bara att sätta sig på bussen och åka hem igen... Totalt sett har jag varit hemma 7 dagar denna månaden!?!? Otroligt alltså... fast det kanske känns extra länge eftersom det varit två omgångar.
Abbe: Hoppas du vilar ordentligt och jagar bort alla elaka baciller från att slå läger!
Brr... vilket väder det är idag! Termostaten står på 20 grader inne, men det känns som 15. Brrr... Kallt och fuktigt, ingen bra kombination!
ta hand om dig T. Du lät verkligen kraxig igår.