Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Hoppas ni alla har haft en bra helg. Själv har jag haft en mysig och bra helg med mycket fika och pyssel.
Frujj: Tack för fika och god soppa i fredags.
Nibla: Tack för trevligt pysselsällskap i dag. Jag påbörjade fler projekt efter att du gick. Kanske dags att slutföra något av dem.
god morgon
en himla bra helg bakom mig, nu väntar vecka med jobb, träning o teater. Och naturligtvis lördagsens begivenhet!
God Morgon alla! (Eller God Förmiddag snarare...)
Idag ska vi iväg på babysim. Det regnar här och regnskyddet till vagnen ligger i bilen.....skoj! NOT....
Igår var jag och pysslade hos Carma, det var skoj! Gjorde tre sidor till Lovisas album.
Carma,
Jag var inne på Tradera sen på kvällen och budade på utstansade alfabet. Vann budgivningen och fick betala 13 spänn plus porto. Skrev till säljaren att det var min allra första budgivning på Tradera, så hon skrev tillbaka att hon skulle skicka med nåt extra bara för det. Haha!
Annars, fullt upp i veckan som vanligt. Babysim, mammadejter, babymassage, besök hos BVC, möte med jobbet om uppsägningen.
Hejsan
Pissigt väder idag så jag tänkte damma av dagens tre positiva.
1. Fick lite sovmorgon och sov gott till åtta.
2. Maken kommer hem idag efter sista mässrundan.
3. Jag känner mig ganska pigg.
Nibla: Aha, var det så man skulle ha gjort. Mina utstansade alfabet var också det första jag köpte på Tradera.
Ab: Hade ni det trevligt på er kidnapparhelg+
Kidnappningshelgen var perfekt. God mat, massor av prat, självutlämning, mängder av vin samt promenad i solen...
Tre positiva
-vaknade med maken i morse
-skall på yoga idag
-skall på teater idag. Sven Wollter på Stadsteatern
Heluu
Huvudet upp och fötterna ner. Det är det.
Har skallebank så jag tror att jag skall krevera. Men har bara två kunder idag så det får gå.
Hämtade min lilla Ior bilen idag från verkstaden. Den har ju bara varit inne där i 6veckor
Äntligen är den fixad. Eller det märker jag om den är.
Mina tre positiva är tröga idag. Skall göra ett försök.
1. det snöar
2. jag har bara en fot bruten
3. denna får jag nog suga på tills ikväll
Hej
Nu snöar det igen, härligt!
Mina dagens tre positiva tog en stund att värka fram men nu blir det:
1. Det snöar (igen!)
2. W klarade att åka till Coop utan blöja, och det hände inga olyckor
3. I helgen blev jag klar med doptackkorten så nu ligger de på lådan
Frujj: Lite frågor ang dop. Ska man ha ett program i kyrkan som man delar ut till gästerna?
Carma,
Vi hade inga program. Jag har nog aldrig varit på dop där man fått ett program faktiskt.