Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Ju fler punkter desto bättre!
Får jag spy lite galla?
Vi var ju bjudna på bröllop i Italien i maj vilket vi tackat nej till eftersom det allt som allt med flyg och hotell, möhippa och svensexa kommer gå loss på 10-15 000. Pengar som vi inte kan lägga på en weekend.
I alla fall, nu är det dags för möhippa som brudens bästa kompis anordnar. Fick ett mail i mitten av februari där det diskuterades datum osv. Igår fick jag ett mail om förslag på aktiviteter, datum möhippan kommer äga rum samt datum för brainstorming-möten. Det stod 2/3, 3/3 och 9/3 för mötena. Eftersom jag fick mailet igår trodde jag hon skrivit fel och menade april så jag skrev tillbaka och påpekade det. Nej då, det var mars det var, så hon frågade om jag kunde komma på det sista mötet, alltså den 9/3.....*suck*
Det känns lite som om att mina åsikter och min närvaro inte är lika viktig eftersom jag ändå inte ska på bröllopet.......
Nibla: Gud, vad trist när folk inte kan planera ordentligt! Förstår att du är irriterad... Man skulle ju helst vilja totalt bojkotta, men hjärtat säger ju nej...
Godmorgon!
Idag och imorgon skall jag vara på kurs i produktfotografering. Det bästa med den kuren är att det är vid Korsvägen... Ska bli kul att få lite nya infallsvinklar och tips.
Mina 3 positiva:
1. Jag slapp gå upp 0520 idag
2. Det är torsdag (vilket innebär att det är fredag imorgon!)
3. Mitt frukostägg var helt perfekt kokt - halvhård gula!
God morgon
Nyklippt o nyfärgad. Tycker att det blev väl orange...
Bra saker idag
1 min vännina U ringde o bara slöpratade på vägen in mot stan
2 jag är nyklippt o nyfärgad (fastän något orange...)
3 idag skall jag träna
Morsning!
Dagens 3 positiva:
1. Som Linum skrev, det är torsdag idag = fredag imorgon
2. Jag ska äta lunch i läppstiftet med 2 kollegor
3. Hmm... får återkomma med den sista
Frujj: Va bra att du la upp ett recept på havrebröd. Har köpt ett havrebröd som varit så gott och har funderat på att testa att baka själv. Några frågor bara, hur många bröd räcker degen till? Hur många formar behöver man och hur mycket deg ska man lägga i varje form? Många frågor från en tösabit som inte bakat så mycket bröd i sina dar.
Heluu
Idag blir det bara en kund. Men i kväll bär det av till Rubinen.
Tre positiva
1. Rubinen i kväll
2. känner mig välbalanserad
3. fick sovmorgon
Dagens lista:
1. Ska till BVC på 6-månaderskontroll med L. Spännande!
2. Ska på en långpromenad efter det
3. Hm?
N tog bilen till jobbet idag och jag glömde ta ur skötväskan igår.... med plånbok och iPod. Trist!
Ingen inspiration för jobb idag. Får inte mycket ur händerna. Måste ta tag i surdegar men surfar mest runt. i och för sig för jobbet men det är inte toppviktigt just nu....
*pustar* Herre jä*lar va stressigt det är på jobbet idag. *pustar igen* På lunchen hade vi 18 samtal i kö!! Allt pga. att en telefonkabel är avgrävd...