• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Ab fab

10.00 i morgon¨. jag tror jag får skjuss av Bauti

• Nides

Godmorgon...

Ska hoppa in i duschen. Vi ses snart.
    Ville egentligen bara var först med att skriva. Det var länge sen.

Pözz

• Ab fab

Tack för brunchen, allihop!!! Jättegott och jättetrevligt!

Nu har vi bakat macroner. Kul, kletigt och framför allt lärorikt... Nu vet vi hur vi ska göra nästa gång (inte så stora exemplar...).

Jag lyckades mixa en handduk ihop med mandeln, så det blev extra fiberrika kakor...

• Frujj

Hej
    Tack alla för brunchen idag! Smarrigt och jättetrevligt!
    Har lagt ut biskvireceptet på vår blogg, såg att Nibla skrivit in sitt bröd där också.
    Jag tog mig friheten att redigera lite etiketter, såg att det fanns både "efterrätt" och "dessert", tog bort den senare. La också in etiketter på de recept som inte hade. Hoppas det är ok med er!

• Carma07

Hej och god söndag!

Tack alla för brunchen. Så gott och trevligt. Första gången med champagne till frukost för min del.

På eftermiddagen stack jag iväg till scrapmässan så jag får en helledig dag hemma idag istället.

Frujj: Bra att du fixar till.

• Ab fab

Tack snälla för igår. Så härligt att träffa er alla. Vilken ljudnivå det är när vi träffas

Efter bakade Linum o jag jättefina kakor. Nästa gång blir det som sagt var ännu finare. Idag smakade det riktigt bra. Lugn o skön middag med maken. Ida har jag varit ute i snön en timma. Nu väntar hemsanering- ugnsrengöring, dammsugning o annat skojigt...

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas