Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
10.00 i morgon¨. jag tror jag får skjuss av Bauti
Ok!
Ses imörrn måcken!
Godmorgon...
Ska hoppa in i duschen. Vi ses snart.
Ville egentligen bara var först med att skriva. Det var länge sen.
Pözz
Hej
Nu är ägga och bacon färdiga
champagnen är kyld!
Tack för brunchen, allihop!!! Jättegott och jättetrevligt!
Nu har vi bakat macroner. Kul, kletigt och framför allt lärorikt... Nu vet vi hur vi ska göra nästa gång (inte så stora exemplar...).
Jag lyckades mixa en handduk ihop med mandeln, så det blev extra fiberrika kakor...
Hej
Tack alla för brunchen idag! Smarrigt och jättetrevligt!
Har lagt ut biskvireceptet på vår blogg, såg att Nibla skrivit in sitt bröd där också.
Jag tog mig friheten att redigera lite etiketter, såg att det fanns både "efterrätt" och "dessert", tog bort den senare. La också in etiketter på de recept som inte hade. Hoppas det är ok med er!
Hej och god söndag!
Tack alla för brunchen. Så gott och trevligt. Första gången med champagne till frukost för min del.
På eftermiddagen stack jag iväg till scrapmässan så jag får en helledig dag hemma idag istället.
Frujj: Bra att du fixar till.
Tack snälla för igår. Så härligt att träffa er alla. Vilken ljudnivå det är när vi träffas
Efter bakade Linum o jag jättefina kakor. Nästa gång blir det som sagt var ännu finare. Idag smakade det riktigt bra. Lugn o skön middag med maken. Ida har jag varit ute i snön en timma. Nu väntar hemsanering- ugnsrengöring, dammsugning o annat skojigt...