Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
God morgon
frujj- hoppas du hittar lite energi till dig själv. Våren kommer o det brukar ju hjälpa lite. Om du har vägarna förbi kontoret kan vi väl lunch någon dag
Bauti- så flitig du varit. Den svarta klänningen är grymt snygg. Intresserad av att titta på lanvinskorna- snygga
Carma
när vi var på pyssel hos dig förra året så hade du en stans för blommor. De var jättefina o jag skulle vilja ha sådana som påskpynt. Tror du vi kan fixa någon dag?
Hej på er!
Åh vad pigg jag känner mig idag! Det är verkligen skönt att det är ljusare på såväl morgonen som kvällen!
Vaknade upp med träningsvärk imorse, var tvungen att tänka efter varför jag hade det. Just det ja, jag var ju på en jättelång promenad igår, gick i ganska raskt tempo och uppför en del långa och branta backar.
Snart ska jag packa in lillskruttan i vagnen så ska vi gå och simma. Hade först tänkt att strunta i det eftersom jag trodde det började kl 11, mitt i lillans tupplur, men nu såg jag att det börjar kl 10 så då passar det perfekt! Skoj!
Den 28:e har jag fixat barnvakt. Jag och N ska ut och äta (fick presentkort när vi gifte oss som vi inte utnyttjat än) och så blir det ett biobesök, nödvändigtvis inte i den ordningen. Och så är min pappa så snäll att han hämtar och lämnar oss i stan. Jag längtar!!! Har inte haft någon stund på tu man hand med N på evigheter. (Läs: sen vi blev föräldrar!)
va mysigt med barnfri kväll. O himla klokt att dejta sin make ibland
Morrn morrn
Ab: Lunchar gärna nån dag i stan.
Idag tar jag mig en latmask-dag. Har inget inplanerat så jag tänker vara hemma och bara flumma... sitta lite här, städa lite, baka lite kanske... bara vara.. skönt! I vanliga fall tycker jag det är saker varje dag, bvc-besök, tandläkare, E ska till sjukgymnast, fläng hit och dit. Så skönt med ingenting-dag.
Nu kom solen så nu ska jag insupa lite d-vitaminer :D
luta dig mot en vägg, njut av solen o drick lite te Frujj. Sägg till när du har vägarna förbi oss vid älven.
Ska jag göra!
Hej
Abbe, jag fick rätt mycket skit igår på en annan tråd att jag lagt ut onödiga och alldeles för många annonser. Men jag skiter i det. Blir bara så ledsen att folk orkar hålla på med sådant om är ovesentligt. Snacka om att ha lite saker i sitt liv. Tänk om dom som retar sig på bagateller kunde lägga sin energi på något vettigt istället. Förstår varför det heter Bridzilla.
Vill du prova är det bara att säga till.
Frujj
Jag älskar oxå ego dagar, som jag kallar dom. Inte-göra-något dag.
Jag har ju rätt så lite att göra just nu så det är bara att höra av sig. (en kund denna veckan )
de behöver väl inte läsa annonserna då... så länge inte de på som har BT klagar på dig så är det ju ok
Om vi syns i morgon får du gärna ta med skorna. de ser coola ut
Bauti: Har du gjort sjökortsbrickan/fatet själv? :)